Zhrozene som pozerala na zbraň, ktorej hlaveň momentálne mierila na Danielle s Eleanor, ale netrúfala som si urobiť nijaký pohyb, ktorým by som odzbrojila Liama. Jeho reflexy boli rýchle a hoci na mňa nehľadel, tak mi bolo jasné, že má pod palcom každý môj pohyb.
„Liam, prosím odlož to.“ Zašepkala Danielle úpenlivo a ďalej sedela na zemi a Eleanor ju chlácholivo držala okolo pliec. Danielline neposedné vlasy boli v jednom chumáči a ja som mohla dokonalo vidieť červené stopy po Liamových prstoch na jej krku. Žiadne prekvapenie, že o chvíľu sa jej začnú pekne sfarbovať.
Ticho medzi nami preťal Liamov veľmi vysoký a naštvaný hlas. „Ty drž hubu. Nemôžem ťa ani počuť, hnusí sa mi na teba len pozerať.“ Hneď na to sa jeho čeľusť zaťala a stisk okolo zbrane stále nepoľavoval – práve naopak, silnel.
„Preboha spamätaj sa. Čo sa stalo?“ opýtala sa El nechápavo otázku, ktorá mi vŕtala v hlave od Daniellinho telefonátu.
„Čo sa stalo?“ zvreskol Liam až sme sebou všetky tri mykli. Srdce mi búchalo až v spánkoch a do hlavy ma udrela známa bolesť a nebiť toho, že sedím na zemi, tak nohy by som mala, ako zo želatíny. „Chcete vedieť čo sa stalo?“
„Liam, prosím ťa.“ pokrútila hlavou Dan a skryla si tvár do dlaní. Pozerala som z jedného na druhého a akosi mi začalo docvakávať. Danielle vravela, že je to jej vina. Je možné že by ho...
„Táto kurva,“ hlavňou zbrane ukázal na Danielle, ktorá sa roztriasla ešte viac. „ma podviedla. Po tom všetko čo som pre ňu urobil. Po tom všetko čo sme spolu zažili zahodí všetky tie roky za jednu noc sexu s nejakým skurveným grázlom.“ Bol ako šialený a na rozdiel od Danielle sa Liam triasol od zlosti, ktorá ho prinútila k takýmto činom.
„Čože?“ zapišťala som od prekvapenia, ale nemala na to, aby som Dan odsúdila. Stále som si v hlave opakovala, že je to nedorozumenie.
„Počula si. Dokonalá Danielle ma podviedla.“ Uškrnul sa zlostne.
„Nechal si ju to vôbec vysvetliť, než si ju začal mlátiť hlava nehlava?“ tento krát sa rozkričala aj Eleanor a bojovne vystrčila bradu, aby Liamovi ukázala, že sa ho nebojí.
Odrazu som prestala vnímať, keď som si uvedomila, že v čiernej bunde mám stále strčený telefón. Zašmatrala som po ňom, ale nevytiahla ho. Iba mierne vystrčila, aby som aspoň trochu videla na displej. Okamžite som zablúdila do správ a pri tom pozerala poočku na Liama, či ma náhodou nezbadá. Čo by mi urobil, ak by vedel, že chcem napísať Zaynovi. Veď to nie je môj únosca, ale aj tak som ho nechcela vyprovokovať ešte viac, ako je.
„Musíš prísť okamžite domov. Prosím.“ Napísala som rýchlo a nevnímala zopár chýba, ktoré som urobila, keď som na rýchlo písala správu. Hádam to pochopí.
„Ona mi to povedala. Dnes sa priznala, že ma podviedla a vraj to nechcela. Vraj bola opitá, vieš stalo sa to včera.“ Liamovi zlostne zaiskrilo v tmavých dúhovkách zrejme pri predstave, že bola Danielle s niekým iným.
YOU ARE READING
Pray for villains [z.m.] 3. séria ✓
FanfictionPokračovanie druhej série poviedky Revenge of the villain. Postaviť sa svojmu najväčšiemu nepriateľovi nie je tak ťažké, ako postaviť sa nepriateľovi, ktorý je zároveň osoba, ktorú najviac milujete. Bojovať o osobu, ktorú milujte nie je až také ť...