45. Kapitola

1.4K 64 0
                                    

Zayn

„Iste, kvôli niečomu sa mu to hodí viac, ako Londýn.“ Kývol som hlavou a znovu viac prišliapol plynový pedál.

„Zayn, myslím, že by sme mali byť opatrnejší. Neviem, prišli sme sem a na rýchlo a bez plánu, bez všetkého.“ Prehovoril Louis a ja som na neho rýchlo pozrel v spätnom zrkadle.

„Zabúdaš, že v tom dome je aj Eleanor? Sú v nebezpečenstve.“ Pripomenul som mu a mierne trhnutie jeho telom mi naznačovalo, že mu bolo veľmi jasné v akom veľkom ohrození je El a aj všetci ostatný.

„Samozrejme, že o tom viem, ale...nemôžeme vedieť či sa tam niekde v okolí neskrývajú. Určite sledujú dom, aby videli či prídeš a ak ťa tam uvidia, tak by mohli znova spustiť streľbu. Nemáme nijaký plán a oni majú ten svoj očividne dobre premyslený.“

„Louis má pravdu.“ Ozval sa Liam zo sedadla spolujazdca a ja som pevnejšie zovrel volant, až mi zbeleli hánky. Viem, že občas som dokázal reagovať s horúcou hlavou, najmä ak išlo o Dianu a veľa krát som na to doplatil, ale ja som si nedokázal pomôcť. Iba pomyslenie na to, že som musel počúvať to, ako ju niekto ohrozuje a pri tom byť tak ďaleko ma ničila.

Potreboval som sa sem čo najrýchlejšie dostať a na vlastné oči sa ubezpečiť, že je v poriadku a že aj naďalej to tak zostane. „Viem, že má, ale čo mám robiť? Do toho domu sa dostanem, aj keby som mal ísť kanálom.“ Dodal som rozhodne.

„Okrem toho,“ začal som po chvíli ticha, ktoré v aute nastalo. „poznám Dereka veľmi dobe a dosť dlho na to, aby som vedel, že by ma určite nezabil ta, že by povedal svojim ľuďom, aby ma zastrelili. Nie, on si počká na vhodnú príležitosť, pri ktorej ma on sám zabije.“

„A nebojíš sa toho, že sa môžeš mýliť?“ opýtal sa Tom a nahol sa zo zadného miesta trochu viac dopredu. „Vieš, možno už je zúfalý zo všetkých pokusov, ktoré mu nikdy nevyšli a teraz by už bral všetko, iba aby sa ťa zbavil.“ Mykol ramenami a ja som iba kývol hlavou na znamenie, že viem čo tým chce povedať.

„Predstav si, že by ťa niekto mesiace väznil a robil ti zo života peklo.“ Začal som. „Uspokojil by si sa s tým, že si toho človeka iba zastrelil – a ani by si to neurobil ty, ale možno tvoji muži - alebo by si sa radšej pozrel, ako rovnako alebo podobne trpí?“ položil som otázku, na ktorú som ale nečakal odpoveď.

„Vieš aspoň, čo budeme robiť, keď dorazíme?“ opýtal sa Liam.

Okamžite som pokrútil hlavou a vzdychol. „Zatiaľ sa neviem sústrediť na nič iné iba na to, aby som sa uistil, že je Diana a všetci ostatný v poriadku. Potom budem vedieť uvažovať triezvo.“

„Je ti ale jasné, že ju bude môcť – a aj použije – znova proti tebe. Odkedy je Diana s tebou, tak tu nikdy nešlo už iba o teba.“ Tomove slová mi zdvihli žlč a tiež adrenalín v celom tele.

„To sa už nestane.“ zaprisahal som sa a zabočil na ulicu, ktorá mi bola veľmi známa a na konci ktorej som videl dom, ktorý som kúpil mojej mame.

Pray for villains [z.m.] 3. séria ✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu