Zayn
Nemusel som vidieť svoj výraz tváre, ale aj tak som tušil, že na Dianu pozerám, ako na svätý obrázok. Cítil som v sebe toľkú eufóriu, keď sa jej horúce telo pritislo na to moje a prinútilo ma sa oprieť o studený obklad sprchového kúta. Mokré vlasy sa jej lepili na ešte vlhkejšiu pokožku, ktorá takmer žiarila v jemných svetlách kúpeľne.
Najväčším zadosťučinením pre mňa bolo to, že som jediný, ktorému kedy dovolila, aby ju potešil, aby ju držal tak blízko a pri tom zahodila za hlavu všetko, čo sa jej stalo. A ak by som mal pri tom aj zomrieť, tak sa postarám o to, že jej jediný zostanem do konca života. Pri mne sa dá tiež brať úplne doslova, že by som zabil každého, kto by to chcel zmeniť a pritom by sa vo mne nepohlo svedomie.
Prstami som jej odhrnul vlasy, ktoré sa teraz zdali byť celkom čierne a vrhol som sa tenkú kožu na jej krku. Do nosa ma okamžite udrela jej známa sladkastá vôňa, ktorú by som spoznal kdekoľvek a kedykoľvek. Rukami som medzi tým blúdil po každej jednej krivke jej tela, ktorá sa mi každý krát zdá ešte viac dokonalá. Dokonca aj tie prekliate, na prvý pohľad takmer neviditeľné drobné jazvy, ktorými mala posiaty chrbát. Nebolo to niečo, čomu by som kládol veľkú pozornosť. Skôr niečo čo mi iba pripomínalo, aká silná bola a je. Silnejšia – za akú som ju kedykoľvek pokladal. Ani ona sama si neuvedomovala, čo všetko dokázala znášať za svoj život a nenávidel som samého seba za to, že som sa nepostaral o opak. Že som nerobil jej život od samého začiatku ľahším, ale ja sám som pridal na jej bedrá ešte viac bolesti a problémov.
„Čo sa deje?“ opýtala sa ma tenkým hlasom a prešla mi oboma rukami po ramenách. Po jej dotyku zostali na mojej pokožke drobné známky husej kože. Srdce sa mi nanovo rozbúchalo, keď na mňa pozrela a ja som nevnímal nič, iba jej pery, na ktorých mala trblietajúce sa kvapôčky vody rovnako, ako na dlhých tmavých mihalniciach. Nikdy som to nerobil, ale mal by som začať ďakovať za to, že je môj život obohatený o niekoho, ako je Diana. Človek s tak čiernou dušou, ako som ja by nikdy nemal ničiť život čistej osobe, ako je ona. Moje ďalšie zlé vlastnosti sa prejavujú aj v sebeckosti, keďže som nie schopný jej dať slobodu aj po uvedomení si, že pre ňu nie som dostatočne dobrý.
„Nič.“ Zamrmlal som a s ľahkým pokrúteným hlavy sa prisal na jej pery. Ovládla ma vášeň, ktorá ma takmer zrazila na kolená, ale rozhodol som sa ju ovládnuť sám, keď som Dianu prudko pritlačil ku stene sprchového kúta. Vlažná vody sa na našich rozpálených telách ohrievala takmer na bod varu, ale mňa nezaujímalo nič naokolo. Nebol žiadny Lima a Danielle, Dianina mama a ani iné problémy, ktoré si na nás určite počkajú.
Všetko mi zatemnilo myseľ v momente, ako sa od stien miestnosti začali odrážať naše vzdychy. Pohybovali sme sa v rytme, ktorý sme obaja dobre poznali a ktorý nám obom vyhovoval od prvého razu, kedy sme sa milovali.
Jej dych ma šteklil na krku, keď sa ku mne pevne pritisla a svoje nohy okolo mojich bokov obtočila ešte pevnejšie. Dlaňami som sa podopieral steny za jej chrbtom a túžba potešiť ju a seba ma popoháňala, aby som sa začal hýbať rýchlejšie. Voda pritom zmývala pot, ktorý by sa mi inak perlil na koži, ale ja som sa sústreďoval iba na jedno – na Dianine vzdychy, ktoré boli pre mňa ako pokyny, aby som pokračoval a nezastavoval do doby, než dosiahne úplný vrchol.
Celý som sa napol vo chvíli, keď jej zuby jemne zovreli moje ucho a po prudšom príraze mi do neho hlasno zastonala. Premýšľal som nad tým, či ma to niekedy omrzí. Vždy som striedal ženy iba preto, že mi nijaká z nich nevedela viac krát poskytnúť rovnaké uspokojenie. Striedal som ich tiež preto, že so žiadnou som nemal chuť sa viac zbližovať. Ako je teda možné, že aj keď sme mali s Dianou sex už veľa krát, tak je to pre mňa zakaždým niečo nové? Ako je možné, že jediný jej pohľad dokáže s mojím telom spraviť také veci, o aké by sa iná žena musela pokúšať veľmi dlho a aj tak by možno neuspela?
YOU ARE READING
Pray for villains [z.m.] 3. séria ✓
FanfictionPokračovanie druhej série poviedky Revenge of the villain. Postaviť sa svojmu najväčšiemu nepriateľovi nie je tak ťažké, ako postaviť sa nepriateľovi, ktorý je zároveň osoba, ktorú najviac milujete. Bojovať o osobu, ktorú milujte nie je až také ť...