Nebola som schopná zbaviť sa šteklenia v podbrušku a už vôbec nie vtedy, keď sa Zayn posadil na posteľ a ja som bola stále omotaná okolo neho. Svojím rozkrokom som bola pritlačená na ten jeho, čo ma prinútilo zastonať a tiež si želať, aby medzi nami nebolo nijaké oblečenie. Ja som na sebe síce nijaké nemala, ale Zayn bol stále plne oblečený a nevyzeral, že by to chcel zmeniť. Jediné, čo ho zaujímalo, bolo moje telo a jeho ruky, ktoré nevynechali ani jediný kúsok obnaženej kože, ani jediný záhyb, najmenšiu krivku na mojom tele.
Za celý čas sa od mojich pier odtiahol iba vtedy, keď potreboval načerpať vzduch. Naše hrude sa dvíhali rýchlo a moje trasľavé prsty iba ťažko nahmatali zips na jeho mikine. Predsa sa mi to podarilo a Zayn mi pomohol zo seba zhodiť mikinu a následne na to aj biele tričko, ktoré tak úžasne obkresľovalo jeho široké ramená a ruky, na ktorých sa vlnili svaly pri každom pohybe.
Nedokázala som odolať a zavlnila bokmi na Zaynovom lone a pod rukami, ktoré som mala položené na jeho hrudi som zacítila chvenie po tom, ako slastne zavrčal. Tlak v jeho nohaviciach bol každým mojim pohybom väčší a väčší a ja som nedokázala ovládnuť zadosťučinenie, ktoré ma celú pohltilo. Zadosťučinenie, že za toto môžem iba ja.
„Nejako si sa rozohnila, anjelik,“ zašepkal mi do ucha, do ktorého sa následne na to zahryzol a prinútil ma tak zakloniť hlavu. Tým som mu vystavila hrudník ešte viac. Zimomriavky sa mi rozsypali po celom tele keď jazykom prešiel cez priehlbinku medzi prsiami a následne na vlhké miesto fúkol studený vzduch. Otriasla som sa a jemne ho potiahla za vlasy na zátylku. Chcela som ho trápiť rovnako, ako on mňa, preto som sa zodvihla a hneď na to znovu mäkko pristála na jeho rozkroku tým svojim. Zavrtela som sa a znovu vyhľadala jeho pery, cez ktoré sa pred pár sekundami predral ston. K
Moje ruky putovali cez jeho nahý hrudník, až ku zapínaniu nohavíc. Sklonila som hlavu a videla guču v jeho rifliach, ktorá mi zaslala ďalšie šteklenie do podbruška. Nikdy som si nemyslela, že budem po niečom takomto tak veľmi túžiť, ale je to tak. Po ničom netúžim viac, iba aby si so mnou Zayn robil čo chcel a aby mňa nechal robiť čo len chcem s ním.
Jeho pery prešli na moje rameno, kde zanechával drobné a veľmi nežné kúsance. Potreboval sa nejako odpútať od myšlienky na to, že som rozopla jeho nohavice a iba cez látku čiernych boxeriek sa dotýkam veľmi citlivej časti jeho tela a nemienim s tým prestať. Aspoň nie do doby, keď mi do ucha Zayn slabo stoná a prerývane dýcha. Ešte lepší pocit, ako z potešenia, ktoré cítim ja mám vtedy, keď môžem potešiť ja jeho. Sledovať jeho trepotajúce sa viečka a pootvorené pery, z ktorých samovoľne vychádzajú zvuky.
„Cítiš sa pri inej takto? Dokáže ťa prinútiť cítiť sa takto?“ opýtala som sa pošepky a jemne prešla svojimi perami po tých Zaynových. Neviem prečo som sa ho to opýtala, ale niečo v mojom vnútri potrebovalo vedieť, že toto so mnou nerobí preto, lebo má nedostatok sexu, ale preto, lebo to chce robiť so mnou a s nijakou inou.
Pohyby mojej ruky stále pokračovali o čosi intenzívnejšie a rýchlejšie. „Nie,“ odvetil jednoducho. Vyzeralo to, že chce povedať ešte niečo, ale nedokázal to. Miesto toho rýchlo odňal moju ruku z jeho rozkroku a pretočil si ma veľmi rýchlo pod seba.
Slabo som sa zasmiala, keď som skončila na posteli na lopatkách so Zaynom nad sebou, ktorý bojuje s nohavicami a boxerkami. Táto miestnosť bola horúcejšia ako sauna, tým som si bola istá, preto som nebola prekvapená, že sa na Zaynovom čele perlili drobné kvapôčky potu, ktoré som dlaňou jemne zotrela. Venovala som mu drobný úsmev, ale on bol príliš zaneprázdnený tým, aby do mňa prešiel bezbolestne.
VOUS LISEZ
Pray for villains [z.m.] 3. séria ✓
FanfictionPokračovanie druhej série poviedky Revenge of the villain. Postaviť sa svojmu najväčšiemu nepriateľovi nie je tak ťažké, ako postaviť sa nepriateľovi, ktorý je zároveň osoba, ktorú najviac milujete. Bojovať o osobu, ktorú milujte nie je až také ť...