30. Kapitola

1.8K 69 0
                                    

„Nechajte si to vysvetliť,“ požiadala som ich tichým hlasom a snažila sa hovoriť súvisle, hoci môj jazyk bol odrazu veľmi ťažký. Ak z tohto vyviaznem živá, tak prisahám, že už ma nič neskolí. Takú odpornú tupú bolesť v hlave som hádam ešte nezažila.

            „Tu nie je nič na vysvetľovanie. Je mi to celkom jasné. Diana...“ oslovila ma mama o čosi jemnejšie a pristúpila ku mne celkom blízko. Prstami mi začala prečesávať vlasy. „zlatíčko, teraz sa už nemáš čoho báť. Si s nami a on ti nemôže ublížiť.“

            Zvesila som plecia a modlila sa, aby som mala dostatok energie argumentovať, ale nemala som.

            „Na každého raz príde. A aj na neho.“ Ozvala sa Tina a ja som po nej švihla rýchlim pohľadom.

            „Vôbec nič nechápete.“ Prinútila som sa zo seba vydať slová, ktoré boli podivne skomolené, ale ja som dúfala, že ich pochopia. „Ja som od neho neušla,“ ich pohľady teda vážne stáli za to. Údiv, úľak, šok sa odrážali v ich tmavých dúhovkách. Stáli tam primrznuté a ja som im nepotrebovala vedieť čítať myšlienky, aby som tušila čo si myslia. Že som sa zbláznila. Že do mňa Zayn prinajmenšom natlačil nejaké oblbováky.   

            „O čom to hovoríš, Diana?“ opýtala sa mama. V jej očiach som videla poznanie. Síce som ešte poriadne ani nič nepovedala, ale ona už tušila o čo sa jedná. Vedela koľká bije, pretože ma pozná, ako vlastné topánky.

            „Ja som od neho neušla. Ona ma za vami pustil. Nie som u neho nedobrovoľne.“ Vychrstla som zo seba slová, ktoré boli očividne pre mamu a sestru, ako poriadne ľadová spŕška. Mama vyzerala, ako 5 sekúnd pred infarktom a Tina zase veľmi naštvane. Trochu som sa bála jej reakcie najmä kvôli jej vražednému pohľadu.

            „Oh, Bože môj,“ zastonala mama. „si tak hlúpa, Diana. Ako môžeš byť tak slepá a naivná.“ Zamračene nado mnou a nad mojím konaním pokrútila hlavou a ja som iba otvárala a zatvárala ústa, ako kapor na suchu.

            „To si myslíš ty.“ Zamrmlala som a pozrela do zeme. Prečo som sa cítila, akoby som ich zrádzala? Veď predsa nerobím nič zlé. Je pravda, že aj ja som sa bála, aby mi Zayn znova neublížil, ale bez riskovania nič nemám a ja som sa už rozhodla.

            „To by si myslel každý, ak by vedel o celej situácií. Iba ty si, ako...sprostá, keď ide o toho chlapa. Čím ťa tak veľmi poblúznil? Nie je ničím výnimočný. Je to zlý človek, Diana. Zlý človek, ktorý bol stvorený iba na to, aby ubližoval a ničil. Ak ti niekedy povedal, že ťa miluje, tak to neber vážne, pretože on takého citu pravdepodobne nie je schopný.“ Jej hlas bol pokojný. Síce hlasnejší, ako obyčajne, ale stále pokojný. Na rozdiel od jej slov, ktoré boli ostré, ako nabrúsené čepele.

            „Nepoznáš ho,“ pokrútila som hlavou. „nevieš, aký dokáže byť.“

            „Ak bol k tebe niekedy dobrý, tak iba preto, aby ťa následne na to mohol zničiť ešte tvrdšie. Je rovnaký, ako Joseph, ibaže on hrá svoju hru inak.“

Pray for villains [z.m.] 3. séria ✓Where stories live. Discover now