Tentokrát ho žádný sen neprobral. Vlastně se mu nezdálo nic, „viděl" jen černočernou tmu. Spal jenom pár hodin, ale i tak měl pocit, že mu to nijak nepomohlo. Probralo ho nějaké protivné pípání. Myslel si, že jsou to hodinky nebo tak něco. Jenže on žádné nenosil a Louis zrovna tak. A těžko mohl tak dobře slyšet Harryho hodinky z jeho pokoje. Přimhouřil oči a snažil se zjistit, co je to za zvuk. Vycházel odněkud ze strany Louisovy postele. Telefon... Niall už nevěděl, kam ho dal, když si ho tady Louis zapomněl. Jako by to bylo už hrozně dávno... Bohužel ne, bylo to teprve včera. Doufal, že to pípání přestane a tak zavřel znova oči, ale nepřestalo to. Spíš to bylo ještě horší.
„Sakra" Niall se vykodrcal z postele, ještě trochu v polospánku. Šel po zdroji zvuku, až se zastavil u kufru, kde měl Loui nevybalené věci. Niall otevřel kufr a dál poslouchal. Vytáhl Louisovo černé sako s 3/4 rukávy, kde pípání slyšel nejvíc. Zalovil ve vnitřní kapse a vytáhl telefon. Myslel si, že je to hovor, ale byla to přímo salva SMS zpráv. Niall odemkl displey a aniž by chtěl, otevřela se mu konverzace s tím, kdo tak „bombardoval" Louise zprávami. Brianna... Niall to nechtěl číst, ale zprávy se mu přímo hrnuly do očí. Bylo půl sedmé ráno a jestliže Brianna posílá SMS z L.A., tak je tam něco kolem půlnoci a ona je určitě na hadry. Tolik zpráv snad normální člověk nepošle za tak krátkou dobu. První zpráva byla jen plná smajlíčků, snad všech, co Brianna v telefonu našla. Nedávalo to smysl, tak přešel k další. Stálo v ní:
„Ahoj kocourku! Jsem na super párty, škoda, že tu nemůžeš být se mnou!" ... Niall na to hleděl s nechápavým výrazem. A tohle že má chodit s Louisem? Další zpráva taky nedávala moc smysl.
„Ahhhh Louiii, hmmmm....hahah" Niall přejel další tři zprávy jen o smajlíčcích a přešel k další.
„Víš, vlastně ani nevadí, že tady nejsi se mnou. Našla jsem si za tebe náhradu. Nebude to asi nic vážného, ale mě nebaví pořád chodit na večírky sama. Jak před ostatními vypadám, když je tam každý v páru a já sama? Jeej, teď hrají mou oblíbenou písničku! Jdu tančit!" To snad nemyslí vážně?! Niall na to hleděl s otevřenou pusou a ještě jednou si to musel přečíst. Měl dojem, že je ještě ve snu, ale to nebyl. Brianna to opravdu napsala. „Našla jsem si za tebe náhradu". Chudák Loui, sám Niallovi říkal, že rozejít se po telefonu není osobní. A ona to vlastně udělala za něj. A to bez toho, aniž by se s tím nějak párala.
„Ty jsi ale coura" Vypadlo z Nialla, i když ho nikdo neslyšel. Nemohl už dál číst, ale když už chtěl zavřít konverzaci s Briannou, všiml si nějaké předchozí zprávy, kterou Louis napsal. Mám, nemám? Nechtěl číst jejich zprávy, nic mu potom není. Už vůbec nechtěl číst něco jen mezi nimi. Jen na to pomyslel, už měl žluč v krku. Ale nedalo mu to a tak otevřel předposlední zprávy. Byly staré skoro půl roku, ale čert to vem. Jako první psala Brianna. Niall moc nechápal, o čem to tam píše, ale to nebylo podstatné.
„Ahoj Loui. Jak sis užil včerejší večeři? Bylo to vážně skvělé, tenhle podnik mám zrovna moc ráda a nemohla jsem věřit, že jsi mě tam pozval"
Louisova zpráva -
„Ahoj Bri. Vím, že ten podnik máš moc ráda, proto jsem tě tam vzal víš... A nebyl to jen tak pro nic. Nepamatuješ si?" Niall se zamračil. Louis ji oslovuje „Bri"? Četl radši dál.
„Určitě to bylo něco důležitého, jinak bys mě tam nepozval. A taky ses tak neoblékl. Moc ti to slušelo, jako obvykle" Niall měl pocit, že Brianna nevěděla, co důležitého to bylo. Ale ani on to nevěděl. Louisova zpráva už byla trochu méně příjemná.
ČTEŠ
You & I ✅
FanfictionNiall Horan začíná cítit k Louisovi něco víc, než jen přátelství. Ale všechno není tak jednoduché, jak se může zdát. Do cesty jim přijde nejen Louisova nemoc, ale i jeden člen 1D.