Část 46 - Nápis na zdi

103 10 0
                                    

Přišla jim to jako věčnost, než se nápis udělal.

„JSEM ZPĚT" Přečetl Liam a krve by se v něm nedořezalo. A určitě nebyl sám, protože Harry zbledl v obličeji jako papír a Niall vyjekl hrůzou. Liam přešel blíž ke zdi a pořádně se podíval na písmena červenou barvou.

„Liame..." Zašeptal Harry a jeho hlas se hned zlomil. Niall se začal zase třást po celém těle, jen to nebylo zimou, ale strachem. Chytl Harryho ruku a Harry bez přemýšlení Nialla objal. Liam přejel dvěma prsty po písmenu S a podíval se na červenou barvu na svých prstech.

„Je to krev" Otočil pohled na Nialla, který se krčil v Harryho náručí a samotného Harryho, který už začínal mít tohohle místa tak akorát dost.

„Já už bych r-..." Než stačil doříct, z druhého patra se ozval příšerný křik. Zněl to jako křik šílené ženy... Té ženy, která tady nejspíš žila a umřela šílenstvím.

„Ježíši Kriste!" Všichni tři pádili ven z domu, spíš Liam s Harrym, který za sebou táhl Nialla. Ten byl v takovém šoku, že sotva šel a několikrát při „útěku" zavadil o schodiště nebo se mu zapletly nohy, takže se div nepřizabil. Když byli venku, Liam konečně pochopil, proč byli oba dva tak mokří. I on sám byl během pár sekund promočený.

„Sem už mě teda nikdo nedostane" Prohlásil Harry, když se vydali směrem od domu.

„Za pár minut bude půlnoc. Zavolám taxi... Kde to hergot vlastně jsme?!" Liam začal hledat v telefonu číslo na taxi, ale těžké kapky mu dopadaly na telefon, takže než začal volat, musel si pětkrát otřít displey do rukávu mikiny.

„Myslím, že jsme byli v pekle" Zahuhlal Niall, když se Liam vzdálil, aby mohl zavolat taxi a říct, k jaké silnici mají přijít. Fifth Street byla necelý blok od hlavní silnice a soudě podle pár domů byla dost opuštěná.
„Dneska asi jen tak neusnu" Řekl Harry tichým chraplákem, ale Niall ho slyšel až moc dobře. Pořád byl k němu namačkaný, jen nebyl přímo v Harryho náručí.

„Já budu rád, že vůbec usnu" Jenže Harryho to zřejmě myslel jinak, než Niall. Však uvidí... Liam se vrátil asi po dvou minutách a hned strčil promočený telefon do kapsy u kalhot.

„Budeme muset k hlavní silnici. Ten taxikář řekl, že na Fifth Street nikdy nebyl. Nejspíš by sem ani netrefil, tak jsem mu řekl, že budeme stát na hlavní silnici. Snad to nebude trvat dlouho. Je mi už příšerná zima...." Vydali se tedy k hlavní silnici, kam došli za deset minut. Ani jeden z nich nepromluvil. Liam měl pořád před očima ten nápis z krve, Harry se snažil tomu uvěřit, ale zároveň sledoval očkem Nialla, který kráčel hned vedle něj. Ten se třásl po celém těle jak zimou, tak tím, co zažil v tom domě. Určitě z toho nebude dneska v noci spát a už vůbec nebude lehké to jen tak pustit z hlavy. Když o tom tak přemýšlel, od toho hovoru s Louisem v metru na něj ani jednou nepomyslel. Nepřipadalo mu to normální. Miluje ho, ale i přes Louisovu nepřítomnost si na něj ani jednou v tom domě nevzpomněl. Za to měl plnou hlavu Harryho, jak ho políbil, jak mu padl několikrát do náruče a jak se s ním držel za ruku. Nialle měl bys okamžitě přestat myslet na Harryho a radši si vzpomenout na to, že zítra (nebo spíš za pár hodin), pustí Louise z nemocnice. Hodláš mu o tomhle všem říct? Nejspíš budeš muset... Harry by neměl být ten hlavní, o kom bys měl přemýšlet. To Louis by to měl být.

Když zastavili na hlavní silnici, k jejich překvapení tam už čekalo taxi. Všichni tři se hned nacpali dovnitř a byli rádi, že se konečně zbavili deště a taky opuštěného domu. Harry od dnešní noci nejspíš bude tvrdit, že je i strašidelný. To, co tam viděli, jen tak nezapomenou. Liam se pohodlně opřel o sedačku a zavřel oči. Niall ze sebe dostal prvotní šok z toho, co viděl v domě. Po chvilce jízdy ucítil na svém rameni Harryho hlavu a ve své ruce tu jeho. Niall druhou ruku položil Harrymu kolem ramen a taky zavřel oči. Nemohl se dočkat, až budou v hotelu a konečně bude moct jít spát do teplé postele. Měl pocit, že jízda trvala nekonečně dlouho, ale jeho i Liama probral Harry, který už neměl hlavu opřenou o Niallovo rameno. I jeho dlaň byla pryč. Jak rádi zapadli do apartmá a Liam za nimi zamkl.

„Dobrou" Houkl Liam a šouravými kroky odešel k sobě. Niall i Harry mu po popřáli dobrou noc a pak se sami vydali do svých pokojů. Niall si šel dát horkou sprchu, už nemohl na sobě cítit to promočené studené oblečení ani minutu. Louisovo sako položil na radiátor v koupelně a svoje oblečení hodil přes topení v pokoji. Horká sprcha ho krásně osvěžila a taky mu dopřála teplo. Niall se poté převlékl do suchých šedivých tepláků a bílého trička na spaní. Vlasy si pořádně usušil do ručníku, takže než odešel do postele, měl je téměř suché. Lehl si na Louisovu stranu postele a zkontroloval svůj telefon položený na nočním stolku. Až teď mu došlo, že si ho nechal na pokoji. Měl tam SMS zprávu. I když se mu únavou klížily oči, přečetl si ji. Byla od Louise. 

You & I ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat