Část 10 - Bez soukromí

172 15 5
                                    


„Dobrý?" Louis hleděl někam před sebe skelným pohledem, ale pak pustil ruce z břicha.

„Jo – myslím, že jo... Jen jsem měl žluč až v krku a taky se mi objevily hvězdičky před očima" Niall se ušklíbl.

„Půjdeme už zpátky?" A to Niall doufal, že si to odpoledne aspoň trochu užije. Ale nemohl to vyčítat Louisovi. Byl rád, že byl s ním a že měl klid od Harryho a Liama. Hlavně od Harryho.

„Promiň, že jsem to zkazil. Zase..." Vydechl Louis, zatímco Niall ho držel pořád kolem ramen.

Niall zavrtěl hlavou. „Nic jsi nezkazil. Přestaň se obviňovat ano? Já jsem si to užil" Což ani nelhal, byla to pravda. Konečně přestal myslet na starosti (i když Louisovi bylo pořád hrozně) a konečně si připadal trochu jako dřív. Dřív předtím, než byl Louis na pokraji sil. Ne, přece to takhle nebude napořád. Louis se z toho dostane. Musí. Nic jiného teď nebylo důležitější, jen jeho zdraví a život. Ale pro Nialla byl Louisův život důležitý pořád. Vždycky byl a bude.

„Zavolám taxi" Niall přešel s Louisem k silnici a mávl na první taxi, které se mu objevilo v zorném poli. Nahlásil adresu hotelu. Niall se zabořil do kožené sedačky a Louis si mu hned opřel hlavu o rameno.

„Já si to taky užil. Díky Nialle" Při vyslovení jeho jména Niall div nezrudnul. Chytl Louise za ruku a cestu do hotelu už nepromluvili. Zrovna, když Niall platil taxikáři a když pomáhal Louisovi ven, zazvonil mu telefon. Zrovna teď mám tak čas s někým mluvit, pomyslel si. Louis už řekl, aby si ten hovor vyřídil, že to zvládne sám. Byl to – Harry.

„To je Harry" Proč by mu volal? A zrovna teď? Nemají mít tu autogramiádu? Niall i tak ten hovor vzal a už vcházel s Louisem do hotelu.

„Že pozdravuju" Otočil se na něj Louis a Niall přikývl.

„Harry, co se děje?"

„Víš co? Paul měl teď několik telefonů. My jsme tady ani ne hodinu a někdo už při podepisování říkal, že vás viděli na Trafalgaru" Niall nechápal, o čem Harry mluví. Vždyť tam skoro nikdo nebyl.

„Nevím, o čem mluvíš" Už se blížili k apartmá, takže Niall vylovil klíč a dal ho Louisovi.

„Tak si pusť televizi. Je to skoro na každém kanálu od druhého až po desátý. Já už musím, uvidíme se potom. Pozdravuj Louise" Harryho tón nezněl ani trochu nadšeně.

„Jo ty zase Liama. Ahoj" Niall položil hovor s Harrym a div nepráskl telefonem o stůl. Aspoň tedy práskl dveřmi. Louis už si sundal sako a položil ho přes gauč.

„Co se děje?" Niall jen sáhl po ovladači a zapnul televizi. Akorát tam běžel kanál pět, o kterém Harry mluvil.

„Dnes odpoledne se v obchodním centru koná autogramiáda dvou členů irsko-anglické skupiny One Direction – Harryho Stylese a Liama Payna. Proč ale nejsou na podepisování všichni čtyři členové této skupiny?" Hned se objevila fotka všech členů skupiny. Niall jen zavrtěl hlavou a sednul si na gauč vedle Louise.

„Podle našich neoficiálních zdrojů se právě Niall Horan a Louis Tomlinson procházeli po Trafalgar Square v době, kdy probíhala autogramiáda. Na fotkách můžete vidět, že se skvěle bavili i bez Harryho a Liama" Niall ani nemusel čekat, co bude následovat. Série fotek jeho s Louisem před pár minutami na náměstí. Jak sedí na lavičce, jak si Niall vybírá minci, jak ji Louis poznává a pak jak Niall hází minci do fontány. A taky, jak Niall podpírá Louise, než odjeli taxíkem do apartmá.

Svině – pomyslel si Niall a zřejmě nebyl jediný, kdo si to myslel.

„Je snad tohle důvod, proč se Niall a Louis neúčastní dnešní autogramiády se zbytkem skupiny? Snad nějaká romantická procházka při odpoledním slunci? Vypadá to, že Niall je pro Louise víc blízký než Harry Styles! Jak se bude on dívat na jejich strávené odpoledne?" Niall si už složil obličej do dlaní. Jak si mohl myslet, že jim paparazziové dají aspoň na jeden den pokoj. Byli všude, úplně jako švábi. Niall vypnul televizi, nemohl to dál poslouchat. To je toho, že šel s Louisem sám na procházku. Copak z toho hned všichni musí dělat nějakou romanci?

„A jak jsem si mohl myslet, že nám dají jeden den pokoj" Řekl Niall, ale Louis neodpovídal. Podíval se jeho směrem a zjistil, že Louis usnul. Hlavu měl nakloněnou na stranu, ruce zkřížené na prsou a spal. Niall se usmál a vzal opatrně Louise do náručí. Byl lehčí, než si myslel. Niall položil Louise na svou část postele a zakryl ho. On sám byl unavený, ale hlavně měl hlad. Odstrčil Louisovi pramen vlasů z obličeje a u dveří se na něj ještě otočil.

„Tys byl moje přání"  

You & I ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat