Část 28 - Hádka

161 12 3
                                    



Niall těžce polkl a naskočila mu husí kůže. Nialle, nechceš si něco přiznat? Nebo se přiznat rovnou Louisovi?

„A proč zrovna já?" Protože jste nejlepší přátel, tak proč by to neřekl? Ale Niall tuhle odpověď nechtěl slyšet. Louis se už nadechoval, že něco řekne, ale stačil říct jen „protože". Dovnitř totiž vpadl Liam s Harrym. Vypadali natěšeně, ale když viděli Nialla, hned je to přešlo. Harry navíc sklonil pohled na Louisovy ruce, které držely ty Niallovy. Louis je nechtěl přestat držet, ale Niall je vysmekl. Nepotřeboval tady slyšet Harryho žárlivé scény.

„Ahoj kluci" Řekl Louis nadšeně a Harry se k němu hned přiřítil. Padl mu do náručí, div Louise neumačkal. Louis ho jemně pohladil po zádech. Niall se zaklonil, protože Harry cpal svůj zadek do jeho obličeje. To fakt vidět nemusím... Pak se objal ještě s Liamem, ale s tím už ne tak moc, jako s Harrym. Oba dva si sedli na okraj Louisovi postele, protože jediná židle byla už obsazená Niallem.

„Nialle proč vypadáš jako před umřením a proč máš s sebou toho plyšáka?" Nenuť mě to podruhé opakovat prosím. Niall se podíval na Louise, ale ten jen pokrčil rameny.

„Je pro Louise" Ani nevěděl, proč to řekl. Liam s Harrym se na Nialla nechápavě dívali a Louis těkal pohledem z Nialla na Liama a Harryho.

„Co? Vždyť-..."

„Je to můj plyšák a je moje rozhodnutí, co s ním udělám" Podal žirafu Louimu a ten se na Nialla pousmál.

Harrymu chvíli trvalo, než začal mluvit. „Emm... Takže Loui - jak se cítíš? Vypadáš mnohem líp"

„Jo... No myslím, že se to zlepšuje. Zkouší mi i dávat jídlo a taky do mě nacpali tohle..." Ukázal na kanylu.

„Takže jo, cítím se líp. Doufám, že mě brzy pustí. Nesnáším nemocnice"

„To já taky" Řekl Liam, Harry a Niall dohromady. Louis se musel usmát.

„Niall nám neřekl, co ti vlastně je..." Niall místo mluvení sledoval Louisovu ruku, kde měl zavedenou kanylu. Louis už měl na sobě nemocniční pyžamo. Kam se vytratily Harryho kusy oblečení? Nejspíš je někam sestra uklidila. Sledoval radši dál Louisovu ruku. Očima projížděl tetování, které mohl vidět a taky trochu víc vystoupnuté žíly na hřbetu ruky. Nechápal proč ho Louisova ruka tak fascinuje. Vypadá tak, jako vždycky. Její dotek taky znal až příliš dobře.

„Nialle? Je ti dobře?" Ano ... Totiž... Ne... Potřebuju vypadnout, hned teď. Otočil se na Liama, který se ho zeptal.

„Jo jen - potřebuju kafe" Ne, ty potřebuješ dostat jednu do nosu, aby ses probral. Niall si nevšímal toho, že se na něj všichni tři dívají jako na blázna. Vstal rychle ze židle a pádil z pokoje. Tentokrát věděl, kde je záchod a i když musel přes dětské oddělení, vydal se tam. Když si opláchl obličej ledovou vodou, podíval se na sebe do zrcadla. Přiznej si jednu věc - miluješ ho. To proto na něj tak zíráš. Ale nemůžu ho milovat, nemůžu... Nikdy jsem nebyl gay. I když jsem ho měl rád, stejně jako Liama a Harryho, nikdy jsem ani jednoho z nich nemiloval. Proč zrovna teď? Louise jsem měl sice radši (tak jako Harry Louise), ale aby to byla láska? Jenže sám věděl, jaké „příznaky" měl, kdykoliv se na něj Loui usmál, držel ho za ruku, objímal a díval se mu do očí. Ale co Loui? Kdyby mu řekl, co k němu cítí, jak by reagoval. Nemůže si jen tak napochodovat k němu a říct, že ho miluje. Prostě nemůže. Nechce mít zlomené srdce. I když to už vlastně trochu má. Tím, že to v sobě musí dusit. Když Loui řekl, že se s Briannou rozejde, uvnitř něj něco křičelo „ano, konečně!", ale nemůže mu to přát. Nemůže říct „konečně ji pustíš k vodě". Takhle nemůže mluvit ke svému kamarádovi. Niall se několikrát nadechl a vydechl. Musí se tam vrátit. A dělat, že se nic neděje. Vrátil se zpátky zrovna, když Louis mluvil o tom vyšetření. A jak ho Niall vlastně zachránil, protože kdyby nepřišel v čas, mohlo být pozdě. Aniž by to čekal, Liam mu padl kolem krku. Po něm i Harry, který měl slzy v očích. Harry a slzy? Nějak mi to nejde dohromady. Niall nechápal, proč ho oba objali, ale pak mu Harry zašeptal „díky, žes ho zachránil". Niall stěží uvěřil, že tohle řekl Harry Styles, ale bylo tomu tak. Ale proč by mu neděkoval? Niall ho jemně poplácal po zádech.

You & I ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat