Část 29 - Setkání s fanynkou

164 14 7
                                    


Louisovi se začal třást spodní ret. Niall ho znal dost dlouho na to, aby věděl, co tohle znamená. Zklamání a smutek. Louis nebyl naštvaný, ale smutný. A to bylo podle něj úplně něco jiného. Niall vstal s žirafou v ruce a se svěšenou hlavou odešel z pokoje. Nemínil se loučit, s Harrym a Liamem se uvidí a Louis? To momentálně sám nevěděl. Byla to jeho vina. Měl se na to podívat, než jen tak odešel do nemocnice. Kdyby tu konverzaci aspoň zavřel nebo nechal na poslední nové zprávě, nic z toho by se nestalo. Niall nesledoval cestu a narazil do doktora, který šel zrovna z pravé strany od Nialla. Sundával si gumové rukavice plné krve a házel je do blízkého koše.

„Aaa, pan Horan. Zrovna se chystám za panem Tomlinsonem" Niall se jen zastavil s pohledem upřeným někam do neurčita. Doktor ho projel očima a zamračil se.

„Jste v pořádku pane Horane?" Ani nevnímal to, že nemá rád, když ho někdo oslovuje příjmením. Nemohl přemýšlet. Louis měl právo mu to takhle dát vyžrat. I před Harrym a Liamem. Čeho je moc, toho je příliš Nialle a tys zřejmě tu hranici překročil. Niall nad doktorovou otázkou jen zavrtěl hlavou. Doufal, že se doktor nebude dál vyptávat.

„Myslel jsem, že půjdete se mnou" Copak není vidět, že jdu zrovna odtud?

„Už jsem u něho byl. Jsem na odchodu. Navíc je tam Harry s Liamem" Řekl Niall spíš sám pro sebe.

„Kdo prosím?"

„Harry Styles a Liam Payne"

„Ach tak. Ptám se, protože se nezapsali jako návštěva. Vy jste tady prý byl ještě před návštěvními hodinami" Jo, a kdybych sem šel déle a vysral se na ten telefon, tak bych udělal nejlíp.

„Ano, ale už odcházím" Doktor jen přikývl. Niall se ho chtěl zeptat, kdy asi tak Louise pustí, ale nejradši by se teď někde propadl a nevycházel ven. Bylo mu ze sebe na nic. Jestli jde doktor teď za Louisem, řekne mu to Harry s Liamem, až se vrátí do hotelu.

„Dobře, tak se ještě uvidíme" Niall lehce přikývl a než stačil odejít, ještě se na doktora otočil. Sice o tom nepřemýšlel, ale musel to udělat. Podal doktorovi plyšáka a řekl:

„Dejte to Louisovi. A řekněte mu, že mě to mrzí a že jsem byl idiot. Díky" Doktor se podíval prvně na Nialla a potom na žirafu.

„Vyřídím" A s tím Niall odešel. Tentokrát jel zpátky autobusem, protože se mu nechtělo jít pěšky a když viděl tu zácpu na silnici, neměl šanci stopnout nějaké taxi. Přešel silnici a vydal se k nejbližší zastávce. Po cestě si nasadil kapuci, aby měl trochu soukromí. K jeho údivu ho nikdo po cestě nezastavil, takže byl rád, že má klid. Koupil si lístek až na zastávku u hotelu a sedl si úplně dozadu. Autobus byl poloprázdný, takže se nemusel dělit o sedadlo s dalším cestujícím. V kapse u kalhot vylovil telefon a taky sluchátka, která tam měl už nějakou dobu, ale vyndával si je jen v případě praní. Vlastně to nebylo na škodu, mohl poslouchat hudbu kdykoliv a kdekoliv a nehledat, jestli nemá u sebe sluchátka. První song, který na něj vyskočil, bylo You & I. Niallovi hned naskočila husí kůže. I když byl docela namol, slyšel i tak zřetelně, jak mu Louis zpívá do ucha.

You and I

We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above
Can separate the two of us
No nothing can come between you and I
Oh, you and I

Niall potlačil slzy, které se mu hnaly do očí a místo toho si začal potichu šeptat slova písničky. Zavřel oči a opřel si hlavu o sedadlo. Nemyslel na nic a na nikoho, jen se nechal unášet tóny jejich písničky. Možná přece jen myslel na Louise, na ten sen, kdy si ho bral za manžela. Vždycky, když si na to vzpomněl, mu přejel mráz po zádech. Loui by byl ta jediná osoba, kterou by chtěl vidět u oltáře, jenom on. Bylo mu jedno, že poslouchá sám sebe, tu písničku prostě zbožňoval. Všechna ta slova měla až děsivě moc spojené s Louisem. Ani o tom nemusel přemýšlet. Nebyla to jen tahle písnička, skoro v každé by našel nějaký náznak, který by měl něco společného s Louisem. Když song dohrál, Niall si ji pustil ještě jednou. Už ani nevnímal svůj zpěv, jenom slova, která mu zněla do uší. A melodie... Niall si už chtěl začít zase sám pro sebe zpívat, ale někdo mu poklepal na rameno. Niall otevřel oči a sundal si sluchátka. Byla to nějaká holka, měla dlouhé černé vlasy, bílé tričko s krátkým rukávem. Co nejvíc Nialla zaujalo bylo, co na tričku měla. Louisova tetování. Ne všechna, ale ta nejhlavnější jako - provaz nekonečna, symboly z karet, 78, jelen se srdcem a It Is What It Is. Vypadalo to úžasně, i když to bylo jen na tričku. Niall nestačil vypnout You & I a vlastně mu to ani nevadilo. Holka nezačala jančit, pištět a brečet štěstím, že vidí Nialla. A podle toho, že měla takové tričko, určitě byla jejich fanynka. Lehce se na Nialla usmála a on jí úsměv opětoval.

You & I ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat