„Doktor s Vámi chce mluvit. A tohle si můžete vzít" Ukázala na kupičku Harryho oblečení na stolku vedle postele. Niall děkovně přikývl, chňapl Harryho oblečení a vyšel na chodbu, kde už zrovna přicházel doktor, který se staral o Louise.
„Pan Horan. Dlouho jsme se neviděli" Poznamenal ironicky doktor a podal Niallovi ruku. Ten ji hned stiskl, ale zase pustil.
„Sestra říkala, že se mnou chcete mluvit" Doktor zběžně přikývl a Niall si všiml, že má pod paží zase nějakou složku. Nejspíš ta osobní složka Louise, kterou dostali hned první den, co tady Loui byl.
„Půjdeme ke mě do ordinace, jestli Vám to nebude vadit" Co mám dělat... Niall souhlasně přikývl a šel s doktorem do jeho ordinace, která byla na druhém konci křídla. Doktor zabouchl za Niallem dveře, až Niallovi přejel mráz po zádech. Už jenom tohle neznačilo nic dobrého.
„Posaďte se" Ukázal doktor na židli naproti jeho stolu a židli. Niall se na ni zhroutil a pozoroval doktora, jak ho obchází a taky se posadil na židli. Promnul si oči a chvíli mlčel. Nialla to ticho zabíjelo, ale nemohl nic říct. Jen čekat, co doktor řekne.
„Jistě Vám pan Styles řekl, že pana Tomlinsona chceme zítra pustit" Niall jen přikývl, ale doktorův hlas se mu pořád nelíbil. Tohle bude něco vážného, jinak by takhle vážně nemluvil. Navíc by si ho nepozval k sobě do ordinace.
„Ale..." No jak jsem si myslel, nebude to nic dobrého. Niall těžce polkl, ale ještě pořád mlčel.
„To, co se mu dělo, se může vrátit. Neřeknu Vám kdy, jestli to bude hned zítra nebo třeba až za pár měsíců, ale může se to vrátit. Nevím jak moc, jestli bude muset zase do nemocnice, ale krevní problémy nejsou záležitost na jeden týden" Tak to vlastně nevím skoro vůbec nic, pomyslel si Niall.
„Ale říkal jste, že už přibral ty kila, co ztratil a sám na něm vidím, že vypadá líp"
„Ano, to jsem říkal a jeho stav se hodně zlepšil. Jen říkám, že se to může opakovat. Chci jen, abyste s tím případně počítal" Proč jenom já? Niall na to ale nic neřekl a svou jedovatou poznámku spolkl. Nejspíš to řekl proto, že Niall tu byl častěji, než Harry s Liamem dohromady. Což vlastně nebyla lež.
„Dobře, díky za informaci. Bude muset brát nějaké léky nebo tak něco?" Nechtěl, aby to vyznělo, že je Louis nějaký mrzák nebo důchodce s nevyléčitelnou chorobou, ale měl o něj strach. I přesto, že ho mají pustit, se o něj bude bát. Jak řekl doktor, může se to kdykoliv vrátit. Doufal jen, že to bude až za hodně hodně dlouho. I když starat by se o něj chtěl kdykoliv. Jen kdyby to nebylo s pohledem na to, jak má Louis hlavu nacpanou v záchodové míse.
„Nejspíš ze začátku ano, možná týden maximálně dva. Tady..." Doktor chňapl po prázdném papírku, který mu ležel na stole a něco na něj horlivě načmáral. Pak podal papírek Niallovi, ale ten ho stěží mohl přečíst. Nesnášel rukopis doktorů, nikdy nemohl rozluštit ten jejich škrabopis.
„A jinak?"
„Měl by odpočívat, žádná velká námaha, myslím tím například posilování nebo zvedání těžkých věcí. Není sice po operaci, ale je ještě trochu oslabený, takže s tímhle opatrně"
„A co zpěv? Budeme mít za dva týdny turné po Americe" Niall se doktorovy odpovědi bál. Čekal, že jim turné rozmluví a nebude tam chtít Louise poslat. Tomu by se ani Niall nedivil. Doktor něco zamumlal pod vousy a jen probodl Nialla pohledem.
ČTEŠ
You & I ✅
FanfictionNiall Horan začíná cítit k Louisovi něco víc, než jen přátelství. Ale všechno není tak jednoduché, jak se může zdát. Do cesty jim přijde nejen Louisova nemoc, ale i jeden člen 1D.