„Hele Harry" Ozval se Liam. Nejspíš našel tu vodku, kterou nechal Niall v kuchyni.
„No páni! Už jsem si říkal, že by tady nic nebylo" Louis protočil očima. Celý Harry... Niall ho pořád držel za zápěstí.
„Plosííím!" Zašišlal Niall a zatahal Louise k sobě. Louis se divil, jakou má sílu. Málem se přerazil o postel, ale stihl vyrovnat rovnováhu.
„Nešišlej ano?" Niall se usmál a zabořil obličej do polštáře. Konečně pustil Louise a ten celý oblečený vlezl do postele vedle Nialla.
„Jsem tady, stačí ti to?" Niall na něj otočil obličej a otevřel jedno oko. Pak se začal zase smát do polštáře. Louis se taky usmál.
„Ty jsi můj úplně nejvíc nejlepší kámoš" Vydechl Niall a zase se zasmál. Louis ho poplácal po rameni a díval se, jak Niall krčí oko a směje se.
„Ty zas můj" Niall spokojeně zabručel do polštáře.
„Teď musíš odpočívat, dobře?" Niall s úsměvem přikývl a otočil se na Louise zády.
„Loui, mohls bys pro mě něco udělat?" Louis si hned vzpomněl na tu samou otázku, kterou podal on Niallovi a jeho „cokoliv". Přejel mu mráz po zádech.
„Cokoliv" Niall se pro sebe usmál, už pomalu usínal.
„Mohl bys mě obejmout?" Louis těžce polkl. Proč by nemohl, vždyť se s Niallem objímal v minulosti nejmíň tisíckrát. Ale teď, když mu řekl, že ho miluje a ještě s ním tančil na You & I, měl takový divný pocit v žaludku. Ne z toho, že by se mu chtělo zvracet, prostě... To nemohl popsat. Lehl si co nejblíž k Niallovi čelem k jeho zádům, natáhl ruce a objal ho rukama kolem pasu. Byl u Nialla namáčknutý tak, až cítil jeho záda na své hrudi. Niall objal Louisovy ruce a zase spokojeně zabručel. Louis si opřel bradu o Niallovo rameno a poslouchal, jak dýchá. Niall usnul během chvilky.
Další den ráno se probral jako první Liam. I když bylo půl desáté dopoledne. Šel si připravit snídani a taky kafe. Mezi přípravou ještě projel na svém telefonu Twitter. Našel tam ty tweety, které četl i Niall včera na Louisovém účtu. Nehodlal se v tom nějak vrtat a byla snad Louisova věc, že nebyl na sociálních sítích vlastně už tři dny. Když jedl vafle, objevil se v kuchyni Louis.
„Dobrý ráno" Řekl a protahoval si ruce. Liam mu mávl na pozdrav s plnou pusou jídla a kafe.
„Chceš taky?" Ukázal Liam na vafle na talíři. Louis si nalil kafe a sedl si naproti Liamovi.
„Ne dám si jen něco suchého. Ještě pořád se necítím na takovou snídani" Louis se už zvedal, že si půjde něco nachystat, ale všiml si láhve od vodky, kterou včera Niall vytáhl. Byla prázdná.
„Liame?"
„Jo? Co je?" Polkl sousto a otočil se na Louise, který mával prázdnou lahví.
„Kromě toho, že je pondělí... Kdo vypil tu láhev?" Niall si sice dal, ale byly to jen dva panáky. On sám si pamatoval jen na to, že včera večer ji Liam objevil a Harry byl rád, že konečně našel nějaký alkohol. Liam vypadal, že nechápe, o čem Louis mluví, ale pak mu to došlo.
„Harry. Já jsem neměl ani loka" Pokrčil rameny a dál se cpal vaflemi. V Louisovi jako by se krve nedořezal.
„Liame, víš, kolik je v tom alkoholu?" Ten jen zavrtěl hlavou, ale Louisův vyděšený tón hlasu ho přesvědčil, aby přestal jíst.
ČTEŠ
You & I ✅
FanficNiall Horan začíná cítit k Louisovi něco víc, než jen přátelství. Ale všechno není tak jednoduché, jak se může zdát. Do cesty jim přijde nejen Louisova nemoc, ale i jeden člen 1D.