Pak se probudil. Úplně klidně, jen trochu mimo a když se probudil, instinktivně se podíval na ruku. Žádný prstýnek tam nebyl, ani na druhé. Divný sen, pomyslel si. Chtěl se otočit na druhý bok, ale zjistil, že mu Louis spí na rameni a Niall, aniž by chtěl, objímal Louise kolem ramen. Druhou ruku měl položenou na té Louisově. Niall ho nechtěl budit. Natáhl se rukou po telefonu. Bylo půl deváté ráno. Niall sice chtěl ještě spát, ale nemohl. Ten sen mu nedal spát a pořád na to musel myslet. Dostal hroznou žízeň a tak pomalu pustil Louise, se kterým to ani nehnulo. Niall vzal svůj telefon a potichu se šoural do kuchyně. Než tam ale došel, někdo si odkašlal. Byl to Harry, který seděl na gauči v obýváku. „Nialle" Řekl Harry a zvedl se z gauče. Byl oblečený, jak kdyby na Nialla čekal.
„Ahoj, co ty tady? Myslel jsem, že budete vyspávat" Niall se snažil nedát najevo, co se mu teď zdálo. Harry by začal o tom, proč si bral Louise a kdoví co dalšího. Harry ale nevypadal, že by si z toho dělal srandu.
„Chtěl jsem ještě jít spát, ale nějak jsem nemohl" Niallovi došlo, že nejspíš strávil půl noci na záchodě s hlavou v míse. Nebo spamoval sociální sítě fotkami a zprávami o té párty.
Niall se lehce usmál a směřoval do kuchyně, ale Harry mu stoupl do cesty. „Kam si myslíš, že jdeš?" Zavrčel Harry.
„Napít se?" Pokrčil Niall rameny, ale před očima se mu zas zjevil Louis u oltáře a jak říká „ano".
„To počká. Musíme si promluvit" Niallovi se sevřel žaludek. Harry se sesunul zas na gauč a Niall si sedl vedle něj. Na stole byl jeho notebook a taky FIFA 14. Niall čekal, že na to přijde. Všechno to byla jeho chyba.
„O co jde?" Harry se podíval na Nialla bodavým pohledem.
„Nedělej ze mě idiota Nialle. Proč byl můj notebook v kuchyni a proč jsem prohrál ve fotbale, když jsem vyhrával?" Niall mu chtěl říct, že si to udělal on sám v opilosti, když přišel večer s Liamem, ale neprošlo by mu to. Byl tady jediný Niall s Louisem a Harry nikdy nebude vinit Louise.
„Ehm... Je mi to líto Harry"
„To nic nevysvětluje. A ještě něco..." Rozevřel svůj notebook a tam měl svůj Twitter. Niall se nahnul, aby se líp podíval. Nebylo tam nic moc vidět, protože tam byla tma, ale poznal hned, kdo tam je.
On a Louis, jak Louis spí Niallovi na rameni. Určitě to byla fotka z dnešní noci. Kdo to fotil? Niall se vražedným pohledem podíval na Harryho. Musel to vyfotit on, když je to na jeho Twitteru.
„To nemyslíš vážně! Jak ses opovážil jít do našeho pokoji a vyfotit nás?" Niall už toho měl akorát tak dost. Nemohl za to, že se takhle Louis k němu přitulil a lehl si mu na rameno. A Harry toho jen špinavě využil. Ale rád by věděl, co tam dělal.
„Cos tam dělal?" Zeptal se Niall znova. Měl pocit, že se už nemá komu omlouvat. Harry jen využil situace a udělal z nich blbce a to se mu má Niall omlouvat, že mu prohrál zápas a že si půjčil jeho notebook? Tohle bylo horší, než tyhle dvě věci dohromady. To Harrymu jen tak neodpustí.
„Já ani nevím. Bylo mi hrozně blbě, šel jsem se napít, a když jsem chtěl jít do pokoje, šel jsem do toho vašeho. Pak jsem viděl, jak ti Loui spí na rameni. Nepřemýšlel jsem a prostě to vyfotil. Musel jsem počkat, až se se mnou přestane točit místnost a pak jsem šel do svého pokoje" Niall mu nevěřil ani slovo. Proč to teda dal na Twitter? Všiml si, že čas, kdy to tam dal, byl před pěti hodinami. Mohl to teda smazat.
„Stejně ti to nevěřím. Myslím, že jsme si kvit" Niall se zvedl z gauče a zamířil do kuchyně. Opřel se dlaněmi o linku a hlasitě dýchal. Žluč měl až v krku. Proč se to všechno tak sere? – pomyslel si. Měl toho plné zuby. Už to takhle dlouho nevydrží. Musí něco udělat. Napil se vody a pak si připravil vodu na čaj. Připravil si snídani a chtěl nachystat i něco pro Louise, ale...
„Loui" Niall ztuhnul. Proč Harry mluví o Louisovi, ten přece...
„Ahoj Harry" To byl opravdu Louisův hlas. Ten se za chvíli objevil ve dveřích kuchyně. Opíral se o futra a zíval. Vlasy měl jako vrabčí hnízdo, ale slušelo mu to i tak.
„Nialle. Kam jsi zmizel?" Niallovi naskočila husí kůže, když pomyslel na ten sen.
„Louisi" Pousmál se Niall a přistoupil k Louisovi. Vypadal pořád unaveně a bledě. Niall Louise objal a jemně ho poplácal po zádech.
„Měl jsem žízeň. Probudil jsem tě?"
Louis zavrtěl hlavou. „Ne, probudil jsem se sám. Nebyl jsi vedle mě" Já vedle tebe budu pořád, pomyslel si Niall.
„Budu vedle tebe vždycky" Ujistil ho Niall. Byl rád, že Louis zvládl vstát z postele a vydržel to.
„Dáš si něco?"
„Ne díky. Asi jen kafe" Niall přikývl a nachystal Louisovi kafe přesně tak, jak ho měl rád. Louis několikrát řekl, že Niall vaří nejlepší kafe (pokud nepočítal Starbucks).
„Harry vypadá naštvaně" Kvůli takovým prkotinám, co teprve ta fotka... Niall na to neodpověděl. Mám mu ukázat tu fotku? Ale Louis o tom začal sám.„Probraly mě nějaké zprávy a tak jsem se šel podívat. Měl jsem plný telefon tweetů a zpráv na Facebooku" Vylovil telefon z kalhot a podal ho Niallovi.
Přečetl si pár tweetů na Louisově Twitteru
@directionerka_14: Louis Tomlinson a Niall Horan jako nějaký páreček. Kde se to tak vzalo? ;-)
@forever1D: Podle fotky, kterou přidal Harry Styles se Louis s Niallem přátelí víc, než by kdo čekal. Proč tam není místo Nialla Harry?
@chrisonedirectionlove : Jsou tam tak sladcí.
@harrylouis#4ever: Tohle jsem nikdy nechtěla vidět! Larry je mnohem lepší!!
@stealmygirl1999: Krásnější dvojici si neumím představit. Fandím vám kluci! ;-)
Takových tweetů tam bylo ještě několik a k tomu odkazy na Harryho profil. Louis se podíval na Nialla, když si pár zpráv přečetl. Louis beze slov najel na Harryho profil a když viděl onu fotku, ze které všichni dělali takový humbuk, krve by se v něm nedořezalo.
„Tohle ne..." Vydechl Louis a už mířil do obýváku, kde Harry taky brouzdal po Twitteru. Liam ještě pořád spal.
„Harry?" Začal Louis a ten se na něj podíval.
„Hm?" Kdyby měl Louis sílu a energii, nejradši by dal Harrymu facku. Ale zmohl se jedině na slova, která z něj vypadla.
„Tohle jsi podělal. Jaks mi to mohl udělat? Mě a Niallovi?" Harry odložil telefon a vstal. Přiblížil se k Louisovi, ale ten udělal krok zpět.
„Vůbec se ke mně nepřibližuj" To už přišel Niall a hned se postavil vedle Louise.
„Co máš za problém Harry? Pěkně jsi nás ponížil. A já se ti mám omlouvat za nějakou hru a tvůj notebook? Nemám ten pocit" Louis se na Nialla nechápavě podíval.
„Co jsi dělal s Harryho počítačem?" Niall si promnul oči. Měl dojem, že mu co chvíli praskne hlava.
„Měli bychom si promluvit. Všichni dohromady" Ukázal Harry na Louise a na Nialla. Byl rád, že to nemusel navrhnout on sám.
„Dobře, jdu probudit Liama" Řekl Niall, ale ani nemusel. Liam už vycházel z pokoje a zrovna si zapínal černou košili.
„Ahoj. Proč všichni vypadáte, jak kdyby byl konec světa?" Harry popadl Liama za ruku a div s ním nesekl na gauč.
„Musíme si promluvit" Liam se zatvářil jako by viděl ducha.
ČTEŠ
You & I ✅
FanfictionNiall Horan začíná cítit k Louisovi něco víc, než jen přátelství. Ale všechno není tak jednoduché, jak se může zdát. Do cesty jim přijde nejen Louisova nemoc, ale i jeden člen 1D.