„Miluju tě" Po chvilce Niallův stisk povolil, takže definitivně usnul. Louis ho nechal spát a odešel se podívat na Harryho. Ten už na sebe soukal oblečení, postel měl totálně promočenou.
„Už nikdy, nikdy na mě nevylívejte vodu, když jsem v posteli. Slyšíte mě? LIAME!" Křikl směrem k Liamově pokoji.
„Ano pane!" Ozval se ten, ale Harry jen zavrtěl hlavou.
„Jak je ti?" Zeptal se Harry, když na sebe oblékl tričko.
„No, myslím, že je to trochu lepší. Ale budu se šetřit, co se jídla týče" Harry si prohrábl vlasy rukou a přikývl.
„To rád slyším. Niall se taky zřídil?"
„Měl jen dva panáky. Ale jestli tě to zajímá, tak vypadá hůř než ty po celý flašce" Harry se ironicky usmál a nasoukal na sebe kalhoty.
„To bude asi tím, že není zvyklej" Louis přistoupil k Harrymu, chňapl jeho paži a otočil ho obličejem k sobě.
„Ta vodka měla skoro padesát procent alkoholu. Mohl ses otrávit nebo skončit v nemocnici na vypláchnutí žaludku. Tobě je to jedno? Měl jsem strach Harry" Louis to i přes všechno myslel vážně. Nechtěl, aby někdo skončil v nemocnici. I když sám k tomu neměl daleko. Harry hleděl Louisovi do očí, ale vysmekl se jeho držení.
„Strach bys měl mít hlavně sám o sebe Louisi. Můj život není tak důležitý, jako ten tvůj" Louis si stoupl před Harryho, div do něj nenarazil.
„Tohle neříkej ano? Pro mě je tvůj život důležitější, než ten můj. Stejně tak Niallův a Liamův. Radši aby se stalo něco mě, než někomu z vás. A myslím to vážně" Harry užuž otevíral pusu, ale Louis ho zastavil mávnutím ruky.
„Jdu se najíst" Dodal, když Harry mlčel. Jenže ten ho u dveří zastavil.
„Už se ti Niall pochlubil?" Louis se zastavil s nataženou rukou u kliky. Otočil pohled na Harryho, který se na sebe díval do zrcadla.
„S čím?" Harry se na Louise podíval výrazem, který říkal „děláš si srandu?". Louis na jeho výraz pokrčil rameny.
„Náš malý blonďáček se zamiloval" Louis měl najednou pocit, že do něj najel kamion. Niall se zamiloval? V krku se mu udělal knedlík, takže si musel odkašlat, protože nemohl popadnout dech.
„On ti to říkal?" Nepamatoval si, že by Niall v poslední době mluvil o nějaké přítelkyni. Nebo vůbec o někom, kdo by se mu líbil. Občas si dělali srandu, s kým by chtěli randit, ale to nemohl myslet ani Harry vážně.
„Ani nemusel. Poznal jsem to sám. Poslouchá naše písničky, vypadá, že je pořád mimo, usmívá se jako s prominutím idiot a taky věčně neplení kuchyni. Vždyť kdyby mohl, oženil by se s jídlem" Louis se chytil za břicho. Nechtělo se mu zvracet, ale cítil něco jiného. Motýlky v břichu. Niall... Oženil by se... Ten sen... Ne, uklidni se...
„Loui?" Třepal s ním najednou Harry a Louis se vzpamatoval.
„V pohodě... A říkal, kdo to je?"
„Ne to mi neřekl. Taky bych to rád věděl. Nevím, že by poslední dobou o nějaké holce mluvil" To nejsi sám...
„Ani já jsem ho neslyšel mluvit o nějaké přítelkyni. Třeba nám to chce říct, jako nějaké překvapení. Musíme si na to počkat... I tak mu to přeju. Rozhodně" To jako vážně Louisi? Pomyslel si sám pro sebe, jak divně to znělo.
ČTEŠ
You & I ✅
FanfictionNiall Horan začíná cítit k Louisovi něco víc, než jen přátelství. Ale všechno není tak jednoduché, jak se může zdát. Do cesty jim přijde nejen Louisova nemoc, ale i jeden člen 1D.