Veer ile İşça arasındaki yakınlaşma aşka dönüşmüştür. Veer her dakikasını İşça ile geçirdikleri anları düşünerek geçirmektedir. Tapasya ise aklı beş karış havada Sid ile birlikteliğini sürdürmektedir. Nani İşça'dan şüphelenmekte ve Veer ile İşça'nın olası birlikteliğinden çok korkmaktadır.
Veer daha fazla dayanamayarak İşça ile telefonda konuşur ve duygularını anlatmaya çalışır. İşça da Veer'i düşünmektedir. İşça telefonda konuşurken Nani ve annesinden korkarak tedirgin olur. İşça'nın öğrencilerinin bir etkinliğine Veer de katılır. Öğrenciler İşça'ya bir de ödül verirler. Eve birlikte dönen İşça ve Veer için bir sürpriz daha vardır. Yağmurlu bir havada Veer'in arabası bozulur. Uzun süre tamir edilemeyen araba İşça ile Veer'in bir arada olmasını sağlar.
İşça evdekilerden korktuğu için bir taksi durdurup eve giderken Veer buna engel olmaya çalışır. Ancak İşça kabul etmeyerek gider. Bütün olanları arabasından izleyen Nani herşeye şahit olmuştur. Arık Nani'nin eline büyük bir koz geçmiştir. Eve gelir gelmez gördüklerini anlatmaya başlar. Damini ve Divya duyduklarına inanamaz ancak İşça olayları doğrulayınca Damini onu evden atmak ister. Ancak Nani yine şeytani bir fikir düşünerek buna engal olur. O sırada kapı çalar gelenler Puşkar ve hanımıdır.