50

11 1 0
                                    

Her şey ne kadar da güzel devam ediyordu. Neden şeytan yaratıldı sorusunun cevabı. Tapasya ve onun gibileri sayesinde ortaya çıkıyor bence. Şeytan huzurdan kovulurken bazı insanları yoldan çıkaracağım diyerek kıyamete kadar izin istemiş ve bu isteği de kabul edilmişti.

Şeytan bazı insanları yoldan çıkarmayı başarırken bazılarına da bunu yapamadı. İşte Ebubekir ile Ebu Cehil arasındaki fark. Yani şeytan olmasa bu fark ortaya çıkmayacaktı elbet. Yani hastalık olmasa sağlığın kıymetini, ölüm olmasa yaşamın kıymetini, pislik olmasa tamizin kıymetini, karanlık olmasa aydınlığın kıymetini anlayamazdık.

Neyse nerden geldik buralara ama bu senarist bazen çok fazla abartıyor. Yani İşça iyice saf, Tapasya ve Nani tam bir cadoloz. Hal böyle olunca sinirler tepeme çıkıp bir iki kelam laf ediyorum. Başınızı ağrıttıysam özür dilerim. Vansh resimleri görünce tamamen değişir. Zavallı adam İşça ve Veer'in kendisine ihanet ettiğini düşünmektedir.

Adamcağızın yüzü kireç gibi olmuş, en mutlu gününde en mutsuz oluvermiştir. Evdekilerde bunun farkındalar ancak düğün devam ediyor. Vansh her şeyi zorla yapıyor. Gelinle damat bağları güçlü olsun diye birbirlerine kuşak bağlayıp ortada gezinirlerken konuklarda onlara çiçek atıyorlar. Ancak kuşak çözülüverir. Herkes şokta.... Kuşağın çözülmesi hiçte hayra alamet değil. Veer hemen kuşağı yeniden bağlar. Merasim devam ediyor.

Nani ve Tapasya fingir fingir gülüyorlar. İşça'nın hayatı biraz sonra kararacak. Artık evden ayrılma zamanı. İşça ile Vansh evden ayrılırlarken İşça ağlamaya başlar. Veer şoför olarak bekliyor dışarıda. Onları alıp eve götürü

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin