28

15 1 0
                                    

Veer’in sayesinde Chanda ve Tej ortak yapımı hırsızlık olayı başarılı olamamıştı. Tej karakola giderken iftira atmayı da ihmal etmemiştir. Bu tip adamlar ölürken bile iftira atmaktan çekinmezler. Vansh’ı suçlayan Tej aile üyelerinin arasına fitne sokmayı başarır. 

Sonrasında Vansh ile konuşmaya çalışan Veer başarılı olamaz. Olayın kendisine kalma korkusu yaşayan Chanda ise bayılma numarası ile gündemi değiştirir. Veer’in elini kanlar içinde görem annesi onu uyarır. Veer elini sarmaya çalışırken Tapasya müdahale etmek ister başta karşı çıkan Veer mecburen razı olur. Tapasya bu vesile ile kurduğu yakınlaşmadan çok memnun olur. 

Vansh odasında yatarken küçükken uyuşturucuya nasıl başladığını hayal eder. Vansh’ı uyuşturucuya alıştıran ise Tej’dir. İşça eski mahallesine yerleşen Fariz’in yemek yemediğini öğrenir ve kendisi de dener. Ancak Fariz tepki vermez. İşça Takur’u ziyarete gittiğinde Fariz’i düşünür bu durum Takur’un dikkatini de çeker. Jogi neden düşünceli olduğunu sorar. İşça Fariz için tedavi gerektiğini söyler. Jogi yardımcı olacağını söyler.

Bu arada Vansh evden kaçmıştır. Vansh ilk olarak bir satıcının yanına gider ondan eroin alır ve yüzüğünü verir. Sonra satıcı tarafından kovulur. Sokakta bir o yana bir bu yana giderken bir kaç kez düşer. Veer ise yana yana onu ararken bir kalabalığı farkeder. Oraya gittiğinde kardeşini görür. Onu eve getirdiğinde Daddaji ev halkına fırça atmaktadır. Tapasya Veer’den su içmesini ister. Veer ise kahve alacağını söyler. Tapasya kendisinden ilk kez bir şey isteyen Veer’den dolayı çok mutlu olur.

Veer kardeşini ikna ederek onun rehabilitasyon merkezine götürür. Tapasya ise Veer’in gözüne girmek için eve fakir çocukları çağırır ve onlara ikramlarda bulunur. Veer ise onun çok güzel numara yaptığını düşünmektedir. Jogi Takur hastaneden taburcu edilerek evine geri döner

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin