Veer abisinin İşça ve kendisine kötü davranması karşısında dedikoduların önüne geçmek için Tapasya’yı eve gelmesi için aramaktadır. Tapasya babasının evinde kalmaktadır ve sonunda telefona cevap verir. Tapasya ile Veer bir kafede buluşurlar.
İpler Tapasya’nın eline geçmiştir. Onunla görüşürken muzaffer bir komutan edasıyla konuşmaktadır. Zavallı Veer ise onun abisini daha fazla üzeceğini ve İşça’ya zarar vereceğini düşünerek susmayı tercih eder. Tapasya ise ondan özür dilemesini ister. Çantasından çıkardığı mangalsutrasını Veer’in takmasını ister. Veer çok zor olsa da evlilik sembolü olan mangalsutrayı kendi elleriyle onun boynuna takar.
Tapasya bununla da kalmaz ve elini uzatarak Veer’in öpmesini ister. Veer çaresizdir ve bunu çok iyi bilen Tapasya istediğini alabilmek için her şeyi yapar. Veer elini öpecekken Tapasya işin tadını çıkarmak için diz çökmesini ve elini öyle öpmesini ister. Veer onu da yapar. Tapasya amacına ulaştığı için elini öptürmeden oradan uzaklaşır. Tapasya Nani ile konuşur ve zaferini onunla paylaşır.
İşça eşine yakınlaşmak ister. Ancak Vansh her defasında uzaklaşır. Vansh için süt getiren İşça amacına ulaşamaz. Ayakta başı dönen İşça bir anda yere yığılır. Zavallı Vansh çok sevdiği İşça’ya kıyamaz ve onu yerden kaldırır. Gözlerini açtığında ona iyi davranır. Fakat Veer’i görünce oradan uzaklaşır. Veer bu durumu düzeltmenin yoluna bakar.
İlk iş olarak Tapasya’yı arar. Ona eve gelip seni alacağım der. Tapasya çok sevinir. Veer akşam yemeği sırasında gelir ve Jogi ile konuşur. Ona Tapasya’yı götüreceğini söyler.