15

25 1 0
                                    

Tapasya hasetliği öylesine fazlalaştırır ki halüsinasyon görmeye başlar. Veer’in fotoğrafıyla dans etmeler, İşça’yı karşısında görüp bağırmalar vb. Delirme noktasına gelen Tapasya’dan artık her şey beklenir. Bizim kızımız İşça ise ellerine kına yakmış düğün gününü beklemektedir.

Tapasya eline kına yakan İşça’yı yine küçük duruma düşürmek için sinsi planlarını devreye sokacaktır. Kınası çok güzel olan İşça’nın yanında Kuki vardır. Kuki kınasını överken Tapasya kınanın başına iş getirmek için harekete geçer. Birlikte merdivenlerden aşağıya inerlerken bileği burkulma numarası yapan Tapasya’yı İşça tutar. Ancak yeni yapılan kına Tapasya’nın kollarını tutan İşça’nın ellerinden çıkar.

Bu duruma çok üzülen İşça ne yapacağını bilemezken Tapasya arkasını dönüp giderken gülümsemektedir. Ellerini saklamaya çalışan İşça’yı Divya farkeder ve korkunç manzarayı görür. Sonra da Damini tabi. Çok üzülen kızının ellerine rütuş yapar ancak nafile.

Ertasi gün hediyelerle eve gelen Veer’in annesi İşç için muhteşem takılar getirmiştir. Tapasya hediyeleri görünce ağzının suları akarken biraz sonra İşça’nın düşeceği pozisyon için sırıtmaktadır. İşça da gelir, ancak ellerini saklamaya çalışır. Pislik Nani’nin oyunlarıyla ellerini kaynanasına göstermek mecburiyetinde kalır. İşça ve Damini çok utanırken Kaynana evi kızarak terkeder. Bu arada Veer’in uyuşturucu bağımlısı kardeşi de bu bölüme ortaya çıkacak….

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin