56

10 1 0
                                    

Veer ailenin geleceğini düşünerek Jogi’nin evine gitmeye karar verir. Vansh ve İşça onun yüzünden mutsuz olmamalıdır. Tapasya kilit noktada yer almaktadır. Vansh ancak Tapasya geldiği zaman huzura kavuşacaktır. Veer bu düşüncelerle eve gelir.

Evde Jogi ile konuşmaya başlar. Tapasya ile yeni bir hayata yelken açacağız derken Jogi neden fikir değiştirdiğini öğrenmek ister. Tapasya bu lafı işitince Veer’in ağzından çıkacak olan sözlerden endişe duyar. Ya gerçekleri anlatmaya karar verdiyse…

Jogi baştan beri bu evlilik doğru değildi, şimdi neden evliliği sürdürmekte kararlısın diyor. Veer başta çok kızgın olduğunu ancak daha sonra hatamın farkına vardım ve evliliğimi sürdürme kararı aldım iye cevap veriyor. Tapasya ile ikimiz birbirimizi seviyoruz diye de ekler. Ayrıca bu kararı tüm aile bireyleri ile konuşarak aldığını söyler.

Jogi ise kendisinin ikna olmadığını ve Tapasya’yı göndermeyi düşünmediğini söyler. Nani ve Tapasya bu sözleri duyunca endişelenmeye başlarlar. Bu arada Vansh da Veer’in Tapasya’yı almaya gittiğini öğrenir. Ancak Vansh kardeşine güvenmemektedir. Bu durum İşça ve Mai’yi üzer. Vansh Tapasya’nın yalan söyleyemeyeceğini de söyler.

Sonunda Divya da araya girer ve Tapasya’nın gitmesi için izin çıkar. Tapasya yolda giderken Veer ile nasıl oyun oynayacakları hakkında dalga geçmeye başlar. Eve geldiklerinde inandırıcı olması için elele içeri girerler. Vansh onları görünce çok şaşırır. İşça da gelmiştir. Vansh Tapasya ile Veer’in ilişkileri hakkında bilgi almak ister. 

Tapasya önce İşça’nın yanına gider ve yüzüne atılan tokatı gösterir gibi bir hareket yapar. Tapasya herkesin korkulu bakışarı ardında Vansh ile İşça’nın birbirlerini tamamladıklarını söyler. Herkes odasına çekilir. Ertesi sabah İşça ile Vansh arasındaki soğuk yeller yerini sam yeline bırakmıştır. İkilimizin mutluluğu Tapasya’yı yine kıskandırır. 

Ertesi gün ise aile ziyareti vardır. Gelinler ve damatlar Jogi’nin evini ziyaret edeceklerdir. Damini onları görünce çok sevinir. Tapasya yine hain bir plan düşünmektedir. Vansh’a İşça’nın okulundan bahseder. Amacı Veer ile İşça arasındaki aşkın başlangıcı olan bu yerde Vansh’ın yeni bilgiler edinip mutsuz olmasını sağlamaktır

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin