52

16 1 0
                                    

son bölüm yürekleri ağlatan bir manzara ile son bulmuştu. Vansh İşça ile hayatının en güzel gününde büyük bir yıkım yaşamışlardı. Vansh Tapasya ve Nani denen cadalozun oyunlarıyla en sevdiği İşça’dan nefret etmeye başlamıştır.

İhanet o kadar büyüktür ki İşça kendisini en yakın kardeşi ile aldatmıştır. Düşünüldüğünde Vansh için çok zor bir durum. Bence onun hiçbir suçu yok. Ancak olan masumlara oluyor. Vansh evi terk ederken zavallı İşçanın göz yaşları sel olur.

Veer ise olanları gördüğü resimden sonra anlamış ve abisinin peşine düşmüştür. Abisini her yerde arayan Veer onu bulamaz. Gidebileceği her yere bakan Veer için umutlar tükenmektedir.  Bu arada Tapasya güya teselli için İşça ile konuşmaktadır.

İşça onunla konuşurken aklına bir şey gelir. Sağda solda kendisinin gönderdiği mektubu arar. Tapasya endişelenmeye başlar. İşça mektubu bulunca içindekilerin çok farklı olduğunu anlar. Bu esnada Tapasya mektubu kızcağızın elinden alıp atar. Daha fazla üzülmeni istemiyorum İşça diye onu oturtur. Tapasya odadan ayrılınca İşça bu mektubu kimin yazdığını merek eder.

Bu arada Veer kardeşini bulmak için uğraşırken Vansh intihar yolunu seçmiştir. Veer kardeşi intihar etmek üzereyken yakalar.

Buruşmuş halde duran mektubu tekrar okuyan İşça büyük ihanetin farkına varır. Tapasya ise her şeyi inkar etse de bütün deliller onu göstermektedir. İşça neden böyle bir şey yaptığını sorgulamaya başladığında Tapasya ötmeye başlar. Veeri asıl elinden aldığını, Vansh ile evlenmesini  kendisinin sağladığını, her şeyi kendisinin planladığını anlatır.

Anlattıkça İşça şaşırır. Sonunda dayanamaz İşça ve tüm gücüyle ona bir tokat atar. Tapasya neye uğradığını şaşırır. İşça kimsenin beklemediği bir hareket yaptı. Darısı sonraki bölümlere….

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin