Jogi Takur’un evlilik yıldönümü tüm cinslikleriyle devam ediyor. Bildiğiniz gibi Sid gelmiş ve Tapasya’yı tehdit ederek oradan uzaklaşmıştı. İşça da dans ettiği kişiyi Veer zannederek ona açılmış, kendisini suçlu hissettiğini belirtmişti. Vansh ses çıkarmadan İşça’yı dinliyor. İşça kendisi yüzünden evi terk etmek zorunda kalan Veer’e çok üzgün olduğunu açıklamaktadır. Ancak Vansh maskesini kaldırır. Ateş topu gibidir. İşça’yı sıkar ve kenara çeker.
Jogi ve Divya ile sohbet eden Veer’i göstererek bir devrin sonuna geldiğini söyler. Onu ilişkilerini herkese söylemekle tehdit eder. Önce Jogi ve Divya’nın yanına gider. İşça onu korku dolu gözlerle izlerken Vansh onların evlilik yıldönümlerini tebrik eder. Ancak daha bitmedi bu sefer Vansh bütün konuklara bir şeyler söyleyeceğini söyler. İşça gerilmeye başlar. Vansh sadece korkutmaya çalışıyor. Sonra da son noktayı koymak üzere Damini’ye herşeyi anlatacağını söyler.
İşça yalvarsa da nafile. Bu olanları Nani de takip etmektedir. Bütünolaylardan haberi olan Nani de olayı iyice körüklemek için Damini’nin yanına giderek onu işe gönderir. Vansh’ı da alıp İşça’nın odasına çıkarır. Vansh neden buradayız derken Nani elinde bir davetiyeyi bilerek yere düşürür. Vansh onun ne olduğunu sorar. Nani bilerek kem küm deyip dikkatleri iyice davetiyenin üstüne çeker. Vansh davetiyeye bakar.
Davetiye Veer ile İşça’nın olmayan düğün davetiyesidir. Vansh iyice delirir. Davetiyeyi parça pinçik eder. Vansh soluğu İşça’nın yanında alır. Olanları bir şekilde affedeceğini söyler. İşça bunun ne olduğunu soruyor. Vansh kardeşini kötülemesini ister. İşça bu yalanı söyleyemeyeceğini belirtir. Vansh yeniden eski Vansh olacağını söyler. Yani uyuşturucu bağımlısı Vansh. İşça buna müsade etmeyeceğini söyler.
Jogi ve Divya kahvaltı yaparken Jogi’nin bir arkadaşından telefon gelir. Arkadaşı ona Jogi’nin eski bir kız arkadaşından haberler verir. Jogi şoktadır. Divya da paniğe kapılır. Telefonda neler olduğunu sorsa da Jogi geçiştirir. Yemek vakti gelince Vansh İşça’ya Veer hakkındaki gerçekleri açıklamasını ister. İşça Veer hakkında nasıl yalan yanlış şeyler söyleyebileceğini düşünerek ağlamaktadır.
Herkes yemeğe gelir. Vansh Veer’in gelmesini beklemektedir. Bakalım Verr geldiği zaman İşça onun hakkında iftira atabilecek mi * Vansh’ın istediğini yapabilecek mi *