40

16 0 0
                                    

Kördüğümson bölümünde gizemli bir kişi İşça ile Veer’i izlemektedir. Ancak o sırada Veer’in annesi oradan geçmektedir. Veer kararlı olduğunu gösterir ve İşça ile konuşmasını sürdürür. İşça oradan uzaklaşmak ister ancak Veer onu durdurur. Bir süre sonra İşça seninle konuşacak bir şeyim yok diyerek dışarı çıkar.

Kutlama sırasaında Vansh İşça ile konuşacak ancak Chanda sayesinde Veer onları bu şekilde göremeyecektir. Veer’in annesi Tapasya ile konuşurken İşça ile Veer arasındaki her şeyi Vansh’a anlatacağını söyler. Tapasya onu ikna etmeye çalışsa da başaramaz. Tapasya her şeyin bittiğini ve planlarının suya düştüğünü zanneder.

Kayınvalide Vansh’ın yanına gidince İşça hakkında konuşacağını söyler. Vansh çok sevinir. Annesi herşeyi anlatmak ister ancak Vansh’ın  İşça için yaptığı resmi görünce kararını değiştirir. Vansh ise İşça hakkında ne konuşacağını sorunca onun hizmetçi bir kadının oğlu olduğunu söyler. Vansh bu durumun önemli olmadığını söyler. Ardından odaya giren Tapasya kayınvalidesinin neler anlattığını öğrenir. Devamında ise İşça ile evlenmesi için kendisine yardım edeceğini söyler. Vansh çok mutlu olur.

Ertesi gün Veer’in annesi Jogi TAKUR evine gider ve İşça’yı gelin olarak alacağını söyler. Herkes Veer ile İşça yeniden evlenecek diye çok sevinirken işin aslı o değildir tabi. Jogi İşça ile konuşur ve onu bir kez daha tebrik eder. İşça ise bu durumdan rahatsız olur. Aynı şekilde Veer de telefonla aranır. Veer çok ama çok sevinir.

Chanda ise Vansh ile konuşarak kafa karıştırıcı şeyler söyler. Tapasya ile Veer’in mutsuz bir evlilik hayatı yaşadıklarını söyler.

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin