61

31 1 0
                                    

Anasayfa ›› Kördüğüm
Vansh ile Tapasya çok yoğun yağmur altında eve doğru giderlerken Vansh onlara iyi bir ders verdiğini söylemektedir. Adeta çıldırmış gibidir. Veer’in İşça ile beraber olacağını düşünmektedir. Tapasya ise arabayı durdurmasını ister. Veer dışarda ne Tapasya’yı ne de Vansh’ı görmektedir. İşça’yı kollarına alıp hastaneye yetiştirmesi gerekmektedir. Onu dışarı çıkardığında ise çok şiddetli yağmuru görünce tekrar içeri girer.


Tapasya ne yapsa Vansh dinlemez. Ancak belli bir yerde arabasını durdurur. Tapasya uyurken Vanssh sabaha kadar orada bekleyecek sonra Veer’e suç üstü yapacaktır aklınca. Aklında yine İşça ile Veer’in yakınlaştığı sahneler. Zavallı adam Tapasya sayesinde paranoyak olmuş durumda. Sabah olduğunda Vansh ve Tapasya yeniden ormandaki eve giderler. Ancak İşça ile Veer ortada yoklardır.

Tapasya onların başına bir şeylerin geldiğini düşünerek Vansh’a tepkide bulunurken Vansh yerde Veer’in ceketini buluyor ve şüphelerine bir yenisini daha ekliyor. Ancak Tapasya bu oyundan sıkılmış durumda. Bu arada Veer İşça’yı bir otele getirmiş ve doktora göstermiştir. Doktor onun fazla sayıda uyku ilacı aldığını ancak endişelenmeye gerek olmadığını söyler. Veer onun başına gelir ve duygularını sesli olarak ifade etmeye başlar.

Tam da bu konuşmaların üzerine Vansh ve Tapasya da gelirler. Vansh İşça ile ilgileneceği yere Veer’e geceyi nasıl geçirdiklerini sorunca Veer dayanamaz ve  onun kolundan tuttuğu gibi dışarı çıkarır. Onun bu halde bile konuştuğu şeylerden dolayı utanması gerektiğini söyler. Vansh da İşça’nın hala Veer’i sevdiğini bunun böyle devam edeceğini söyler. Abi kardeş birbirlerine çok sert sözler söylemeye devam etmektedirler.


Veer abisine İşça senin hayatını yeniden şekillendirmene vesile oldu, senin hayata tutunma gayen oldu ama sen onu bu şekilde suçluyorsun diye bağırır. Neyse kardeşlerin daha fazla arasına girmeyelim, Veer İşça’nın olduğu yere gider. İşça kendine gelmeye başlamıştır. İşça neden burada olduğunu öğrenmeye çalışır. Tapasya biraz dinlenmesini ister.

Bu arada kim olduğu belirsiz bir kişi Jogi Takur’un evini aramaktadır. Telefon 3 kere aranır ancak gizemli kişi konuşmamaktadır. Vansh eve geldiklerinde İşça’ya gerçekleri anlatınca zavallı kızın dünyası yeniden yıkılıyor. Vansh’ın yakasından tutup onu silkelerken Vansh Veer ile onun arasında yaşananları test etmek için bunu yaptığını ve bu testte kuşkularımın doğru olduğunu öğrendim diyor.

İşça toparlanınca eve döner abi kardeş ve gelinler. Onları anneleri karşılar. Vansh yine kinayeli kinayeli konuşur. Chanda onlara neden erken geldiklerini sorar. Tapasya beğenmedikleri için geldiklerini söyler. Ancak Mai ve Chanda bir şeylerin ters gittiğini anlamışlardır. Veer Tapasya ile Amerikaya gideceğini konuşuyor. Tapasya başta sessiz kalsa da Veer sana ihtiyacım var benimle gelmeni istiyorum der ve odada bulunan Sindoru alnına sürer. Tapasya onunla heryere gideceğini söyler.


İşça da annesinin evine gitmek üzere odasında eşyalarını toplamaktadır. Mai çok üzgün neler olduğunu anlamaya çalışıyor. Veer’in Abd kararı onu çok üzmüş durumda ona gitmemesi için adeta yalvarıyor. Kardeşinin iyiliği için bu şart der Veer. Vansh ise İşça’nın gitmesine aldırmıyor bile. Mai sonunda dayanamaz ve Vansh’a kızar

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin