Veer’in kardeşi Vansh uyuşturucu krizine girer. Öbür tarafta ise Tapasya İşça’ya gelen elbise ve mücevherleri alarak odasına gider.
Tapasya elbiseleri giyip takıları takar Veer’in resmini de alıp aynanın karşısına geçip kendisine bakar. Fakat kendinde değildir. Kendi kendine konuşurken bir anda elbise tutuşur ancak farkında değildir. Nani de torununa meyve suyu getirir. Kapı ise kilitlidir. Nani kapıyı çalıp içeri girmek ister ancak Tapasya cevap vermez. Nani içerde bir yangın olduğunu anlar.
Kapıyı zorla açmaya çalışırken Tapasya girdiği psikolojik travmadan uyanamamıştır. Nani sonunda içeri girmeyi başarır. Tutuşan elbiseyi söndürmeye çalışır ancak Tapu hala şoktadır. Sonunda kendine gelen Tapasya feryat figan bağırmaya başlar. Sonunda ateş söndürülür. Ancak elbise mahvolmuştur. Nani elbiseye aşağıya iner ve Divya’ya olanları anlatır. Jogi ve Divya da şokyadır.
Neyse Divya elbisenin aynısını alıp gelir. Korkulan olmaz ancak Kuki bu olanların ardında Tapasya’nın olduğunu anlamıştır. Ertesi gün eve İşça’nın öğrencileri hediyelerle gelir. Onları Puşkar karşılar. Çocukların hediyeleri ile dalga geçer, hatta yere atar. Bu sırada İşça da olanları izlemektedir. Çocukların yanına gelerek onların gönüllerini alırken Puşkar da canım cicim havalarına girer.