Kördüğüm dizisinde Veer şaşkınlığını üzerinden atamadan Jogi'nin evine gitmeye karar verir. Onların evine geldiğinde kimse yüzüne bakamaz. Veer Damini'yi gördüğünde saygıyı elden bırakmaz ve kutsanmak için ayağına dokunur. Damini de çok mahcuptur.
O sırada İşça inmektedir. İşça'nın inişine takılan gözler daha önce yaşanılan mutlu günleri düşünmekte. Veer geliş sebebini açıklar. Buraya takılar için geldiğini söyler ve takıları verip oradan ayrılır. Ayrılırken Jogi ona teselli vererek her şeyin düzeleceğini söyler. Tapasya'nın gözleri takılarda kalmıştır. Yine kıskançlık yine hasetlik.
Holi bayramı için kutlamalar başlayacaktır. Kutlamalar için aile bireyleri gelir ve önce dualar yapılır. Jogi ve ailesi de gelmişlerdir. Tören başlar. Tabi İşça ile Vansh birliktedirler. Veer ne yapsa karşısına çıkar İşça.
Davulcudan davulu alan Veer çalmaya başlar. Bu arada İşça ile anıları belirir gözünde. Tüm konuklar çılgınlar gibi eğlenmektedirler. Ancak iki kişi hariç. Tüm zorlamalara karşın içleri kan ağlaya ağlaya oynamaya çalışır İşça ile Veer. Bir ara İşça kenara geçtiğinde bir adam İşça'yı oynamaya zorlar. İşça kabul etmese de adam ısrarla ve zorlamayla İşçanın kendisi ile oynamasını ister.
Bu olaylar olurken Vansh koşarak gelir ve adamı iyice pataklar. Veer olanları görünce kardeşini sakinleştirmek ister. Ancak Vansh çıldırmış gibidir. Onu yine İşça sakinleştirir. Vansh eve geldiğinde İşça'yı odasına götürerek sürprizini gösterir. İşça'nın devasa resimleri her yerdedir. İşça çok şaşırır. Adam deli gibi sevmektedir İşça'yı. Sonra da evde ne kadar uyuşturucu varsa hepsini toplayıp atar.
Gunvanti İşça için hazırladığı takıları takarken Tapasya malumunuz kıskanmaya devam ediyor. Ayrıca Tapasya Veer ile bağını kuvvetlendirmek için İşça ile Vansh'ı evlendirmeye çalışsa da yaptığı şey ters tepmiş tam tersine Veer iyice uzaklaşmıştır.