İşça derin düşüncelere dalmış ve annesinin kucağında dinlenmektedir. Damini kızının bu kadar üzülmesine razı değildir. Tapasya’nın yaptıklarından sonra kızının Veer ile yeniden evlenmesini istemektedir. Ancak İşça bunun olmayacağını söyler.
Bu arada Veer’in anne ve babası da çocuklarının geleceği hakkında sohbet etmektedirler. Hem İşça hem de Veer aslında mutlu değillerdir. Veer abisini ziyarete gittiğinde hoş bir sürprizle karşılaşır. Vansh gitar çalmaktadır ve etrafındakiler de onu dinlemektedirler. Vansh ve Veer gitarın sesiyle İşça’nın hayaline kapılırlar. İkisi de onu düşünmektedirler. Tapasya’nın planı tıkır tıkır işlemektedir.
İşça odada elbiselerini toplarken bir anda gözü Veer’in resmine takılır. Resmi eline aldığında ise şeytan Nani içeri girer ve İşça’nın elindeki resmi görür. Onu Tapasya’nın elinden almakla suçlar. Bu arada Tapasya da içeri girer. Neler olduğunu sorar. Nani hemen anlatmaya başlar. Tapasya içeri girdiğinde korkudan resmi elinden düşürür. Tapasya yerdeki resmi alıp İşça’ya verip özür dilemene gerek yok der. Ancak planları çok büyüktür.
Veer arabasıyla giderken Sid’i görür. Ancak içerde olması gereken Sid nasıl olur da dışardadır. Onu takibe başlar. Sid bir Avm ye kadar gider. Orada Tapasya ile karşılaşır. Tapasya bildiklerini anlatmaması için Sid’e para verir. Veer de Sid’i görür. Ancak Tapasya duvarın arkasında olduğu için görünmemektedir. Tapasya Veer ile karşılaşır. Veer ise Sid’i kaybeder. İkili birlikte oradan ayrılırlar.
Vansh’ın tedavisi sona ermiştir. Veer kardeşi gelecek diye evi süsler ve tüm sevenlere davet gönderilir. Veer’in annesi de Jogi Takur’u arayarak İşça’nın da gelmesini ister. Vansh eve geldiğinde büyük bir sevinç yaşanır. Veer ile Vansh birlikte konuşurlarken İşça’nın da olduğu bir kalabalıkta Vansh sevdiği kızı Veer’e gösterir. Veer onun başka bir kız olduğunu düşünerek abisine çok güzel bir kız bulmuşsun diye sözler söyler.
Tapasya İşça’nın göz önünde olması için sindor sürmesini ister. Ancak Veer ile Vansh bir arada iken onların yanına giden İşça’yı yine kendisi engeller. İşça bu durumda mutfağa gider. Arkasında Veer de gider. Ancak onları gizemli bir kişi izlemektedir. İkili panik halde korkarlar.