70

80 0 0
                                    

Vansh Tapasya’nın ağır sözlerine dayanamayarak intiharı seçmişti. Veer olay yerine geldiğinde Vansh ölümle pençeleşirken İşça da gelmiş ve onun kucağında Vansh ölmüştü. İşça şoktadır. Veer bazı işlemlerin ardından kardeşini eve getirir. Vansh’ın annesi ise o gün oğlum yesin diye tatlılar, böreler, türlü türlü yemekler hazırlamıştı halbuki.

Ancak ne bilsin onun cansız bedeni ile karşılaşacağını. Anne yüreği oğlunu o halde görünce dayanaz ve feryedı figan eder. Dede, baba ve amca hepsi perişan haldeyken İşça ve Veer ise olayın şokunu üzerlerinden atlatamamışlardır. Veer güçlükle Damini’yi arar. Damini biraz konuştuktan sonra telefonu Tapasya’ya verir. Veer Damini’yi tekrar ister telefona ve acı gerçeği söyler. Damini telefonu yere düşürür. Sonra olayı herkes öğrenir ve doğruca Bundela konağına.


Damini kızını kanlar içinde görüyor. Onunla konuşmak istiyor ancak nafile. Damini endişelenmeye başlar ve Divyanın da yardımıyla ona duş aldırır. İşça duşun ardından kendine gelir. Hemen Vansh’ın olduğu yere gelir ve Veer’ın kardeşinin katili olduğunu söyler. İşça suçlamalarını sürdürürken Mai Veer’in böyle bir şey yapamayacağını söyler. İşça’ya nefretle bakmaktadır. Olayı araştırmaya gelen polislerde İşça’nın itiraflarını delil olarak sayarlar ve Veer hakkında işlem yapacaklarını söylerler.

Daddaji böyle bir durumda törenlerini düzenlemek için polisten zaman ister. Polis onlara bir müddet izin vereceğini sonrasında ise Veer hakkındaki tutuklama kararını uygulayacaklarını söyler. Ölü yıkama merasimleri de tamamlandıktan sonra Veer karakola götürülür. Bu arada Jogi de gelmiştir. Olayları anlamaya çalışır. Polis kardeşini öldürüp öldürmediğini sorar. Veer ise o gün kardeşinden mesaj aldığını ve olay yerine geldiğinde kardeşinin can çekiştiğini söyler.

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin