Vansh heyecanla annesini bekler. Annesi gelir gelmez onun yanına gelerek İşça’nın ailesinin kararını sorar. Annesi her şeyin olumlu olduğunu söyler. Vansh sabırsızlıkla o günleri beklemeye başlar. Ancak düşman bir değil ki Chanda Tapasya ile tartışmıştır. Chanda herşeyi bildiği için Tapasya’ya şantaja bile başlamıştır.
Chanda hemen Vansh ile konuşarak Tapasya ile Veer arasında bazı sorunlar olduğunu söylemiştir. Vansh bu duruma çok üzülür ve Veer ile telefonda konuşarak bir sorun olup olmadığını sorar. Veer hiç bir sorunun olmadığını söylerken her iki kardeş yine derin hayallere kapılır. Hayallerin ortak noktası ise İşça….
Ertesi gün Tapasya bu kararın çok zor bir karar olduğunu düşünürken Damini içeri girer. Aslında Damini kızının Veer ile evlenmesini istemektedir. Ancak İşça safımız şiddetle buna karşı çıkmakta. Bu sırada içeri Tapasya girerve evlenmeyi İşça’nın hakettiğini söyler. Bu sırada göz yaşları sel olur.
Tapasya hain planının parçası olarak İşça ve Damini’yi kandırmayı başarır. Tapasya İşça’nın bu evliliğe razı olmadığını bildiği için kendisi saf ayaklarına yatarak İşça’nın Vansh ile evlenmesinin yolunu açmaya çalışmaktadır.
Neyse beklenen gün gelir. Jogi ve Divya Daddaji’nin evine gelirler. Ancak Vansh’ın evlenecek olması işleri bir anda altüst eder. Jogi kusura bakmayın ama biz bu şekilde bir durum beklemiyorduk diyerek evi terkeder. Vansh yıkılmıştır.
Annesinin yanına giderek hani her şey yolundaydı diyerek kızar. Vansh bağırıp çağırmaktadır. Hatta evin çatısına çıkarak intiharı bile seçer. Onu amcası kurtarır. Jogi ise bu duruma nasıl gelindi diyerek kızını sıkıştırır. Tapasya masumiyetini ispat için kayınvalidesi ile telefonda konuşur ve babasına dinletir.