25

20 1 0
                                    

Tapasya evdekilere şirin gözükmek için bazı şeyler yapmıştı. Ancak Veer’in gözüne bir türlü girememiştir. Akşam dışarı çıkar ve düşünmeye başlar. Bu sırada kaynanası onun yanına gelerek moral vermeye çalışır. Hatta Veer’in kendisine hediyeler aldığını söyler. Bir anda gözleri parıldıyan Tapasya odasına doğru koşarken Veer ile karşılaşır ve ona teşekkür eder. Veer onun için hediye almadığını söyler. Tapasya mort tabi.

Herkes Damini ve İşça’nın gitmesini beklemektedir. Damini ve İşça aşağıya indiklerinde vedalaşmak isterler. İşça önce Nani’nin ayaklarına kapanıp kutsanmak ister. Nani yeter diye azarlar. İşça nasıl bir insansın ki insan olmayan mahluklara hem de canavar mahluklara bu kadar hoşgörülü olabiliyorsun. Yanlış anlamayın ama bu kadarına aptallık denir. Sonra da Divya ile gözyaşları içinde vedalaşır.

Giderlerken arkalarından Jogi çıkagelir. İşça onunla aralarında geçen babadan öte anılarını hatırlar. Küçüklüğünde Jogi onu Tapasya’dan ayırmamıştır. Onlar giderken Jogi çok kötü durumdadır. Ayakta zor durmaktadır. İşça bunun farkındadır ve onu izlemektedir giderken. Sonunda Jogi’nin kalbi daha fazla dayanamaz ve yere düşer. İşça feryat figan koşar gelir onun yanına ve hemen hastaneye kaldırılır zavallı adam.

Hemen amaliyata alınması gerekmektedir. Bu durumda bile Nani denen ….. İşça’ya saldırmaktadır. Tapasya ve Veer’in de haberi olur olanlardan. Onlar da gelirler babalarının yanına. Jogi iyileşmeye başlar. Veer ve ailesi evlerine döndüklerinde Tej’in büyük bir eğlence partisi verdiğini Vansh’ı da bu eğlenceye alet ettiklerini görürler. Daddaji sinirle bağırarak eğlenceyi durdurur

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin