nişan yüzüklerinin takılmasının ardımdan düğün için hazırlık yapılmaya başlanmıştır. Nişanda çekilen fotoğrafları birbirine gösteren Jogi ailesinde Nani ve Tapasya hasetliklerinden resimlere burun kıvırarak bakmaktadırlar.
Veer İşça’yı görmek ve balayına gidebilecekleri yerleri göstermek için bilgisayarla eve gelir. Tapasya da İşça’nın çağrısıyla aşağıya iner. Veer kalacakları oteli ve oraya gidecekleri lüks gemiyi gösterirken Tapasya sinirinden odasına çıkar. Aslında açıkça kıskandığını gösterir ancak bizim saflar anlayamaz.
Nani ve Tapasya’nın İşça’yı küçük düşürmek için planları vardır. Düğün ritüelleri için konuklar gelirler. Tapasya İşça’yı rezil etmek için ona açık bir elbise giydirir. İşça utansa da Nani de gelip elbisesinin çok güzel olduğunu ve konukların ve Veer’in elbisye hayran kalacaklarını söyler. Sonra tabiki hüsran.
Zavallı İşça o şekilde aşağıya indiğinde Veer’in annesi çok kızar. Konuklar yavaş yavaş söylenmeye başlarlar. Veer’in annesi İşça’nın kolundan tutarak bir kenara çeker ve fırça atar. İşça kem küm eder cevap bile veremez. Nani ve Tapasya kıs kıs gülerler. Son olarak kızlar dans ederlerken Tapasya İşça’nın yanına gitmek isteyen Veer’i dansa götürür. Veer’in annesi bu durumdan oldukça memnundur…