64

11 0 0
                                    

son bölümde Vansh herşeyi anlatacağını söylemişti. Bundela ailesi yemek masasında toplanmışlardır. Vansh herkese gülücükler saçmaktadır. Son olarak Veer de gelir. Vansh onun koluna girerek yemek masasına kadar onu getirir. Veer’in yüzü gülmektedir. Ancak biraz sonra kopacak olan kıyametten haberi yoktur.  Vansh herkesi süzüyor. İşça ise çok tedirgin. Annesi Veer’in tabağına çorba koyarken Vansh önündeki tabakları yere serer. Herkes şoktadır.

Vansh İşça’nın kolundan tutarak ayağa kaldırır. Onu sıkıca tutar. İşça’nın canı çok yanarken Veer onu bırakmasını ister. Vansh İşça’nın bir şeyler anlatacağını söyler. İşça açıklamalarda bulunurken Vansh daha da sinirlenir. Önce ona zorla su içirir. Panik yapmamasını ve gerçekleri anlatmasını ister. İşça yine konuşmaya başlar. Ancak bir türlü Vansh’ın istediklerini anlatmıyor. Vansh daha fazla sinir olarak onun yanındaki sandalyeyi tekmeleyerek odasına çıkar.


İşça onun arkasaından gider. Vansh deli gibi etraftan uyuşturucu aramaktadır. Sonunda aradığı uyuşturucu poşetini bulur. İşça buna izin vermeyeceğini söyler. Ona engel olmaya çalışır. Bu arada Tapasya da Nani ile mutlu anlar yaşıyor. Çünkü istedikleri her şey birer birer gerçekleşiyor. Tapasya Amerika’ya gitmenin heyecanını yaşarken Veer’den telefon gelir. Hazırlanmasını ve birkaç gün içinde gideceklerini söyler. Tapasya daha da mutlu olur. Ayrıca Sid’in irtibata geçtiği simkartı da parçalar. Bundan sonra yepyeni bir hayatın kendisini beklediğini düşünmektedir.

Veer eşyalarını toplarken Vansh içeri girer ve ona şekerleme verir. Ona siz gittikten sonra İşça seni unutacak mı diye soru sorar. Vansh’ın şüpheleri devam ediyor. Sonunda beklenen gün gelir ve Tapasya ile Veer gurbete giderler. Vansh onları uğurlarken bile laf söylemeyi ihmal etmez. Ayrıca İşça’yı da kolundan sıkarak getiriyor. Veer her şeyi yüreğine gömerek gider. Ailesi bu durumdan hiç memnun değiller.

Bu arada kimliği belirsiz bir kız Jogi’nin evine giriyor. Nani onun yeni gelen hizmetçilerden biri olduğunu düşünerek işlerle ilgilenmesini ister. Yemek sırasında kız bir anda sizin adınız Jogi Takur mu diye soruyor. Herkes bir anda sessizleşiyor. Kız konuşmasına devam ediyor ve kendsisinin Jogi Takur’un kızı olduğunu söylüyor.

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin