Fariz’in ölmesinden sonra içine kapanan Vansh sadece düşünmektedir. Anne ve babasının gelmesini bile farkedemez üzüntüsünden. Anne ve babası ona yaklaşmaya çalışsa da o uzaklaşmayı seçer. Anne ve babası doktorla görüşürler. Doktor ise çok sevdiği Fariz isminde bir çocuğu kaybettiği için travma yaşadığını söyler. İşça Vansh’ın ilacı onu görünce gözleri ışıldar.
Tapasya İşça’dan tamamen kurtulmak için Sid ile konuşur. Sid yaptığı planı devreye sokar ve İşça’yı yakın takibe başlar. Sid İşça’yı kaçırmak için hastanenin çıkışında bekler. Veer de arabasına doğru giderken İşça da hastaneden ayrılmıştır. Sid onu görünce maskesini takar. İşça’yı tutup zorla arabasına bindirir. Veer İşça’nın çığlıklarını duyar. Onu kurtarmank için hamle yaptığında Sid arabasıyla uzaklaşır. Veer de arabasıyla onu takip eder.
Bir ara İşça kurtulur ancak Sid onu tekrar yakalar. Veer Sid’e yetişmiştir. İkili uzun süre kavga ederler. Sonunda beklenen olmuştur. Silah ateş almıştır. Herkes kendine bakar, olan yine İşça’ya olmuştur. İşça kanlar içinde yere yığılır. Veer onu hastaneye yetiştirir. Olayı öğrenen Tapasya ve Nani ailesi hastaneye koşar. Tapasya çok tedirgindir. Polisleri görünce Sid’in kendisini ihbar ettiğini düşünerek tedirgin olur. İşça ise komadadır. jogi evine ise ilk haberi Divya alır ve üzüntüden şoka girer. Damini ise duyduğunda yıkılır.
Gergin bekleyiş devam ederken Tapasya’nın gözü telefondadır. Aslında Sid’in bir itiraf yapmasından korkmaktadır. Bu sırada Veer’in annesine de haberi Tapasya verir. Tapasya da sanki bu kadar da olmasını beklemiyordu havası vardır. Biraz pişmanlık emaresi var. Ancak Veer gözlerini tavana dikmiş sadece düşünüyor.