İşça yavaş yavaş düzelmeye başlar. Aile bireyleri çok mutludurlar. En çokta Tapasya tabi. Sid’in itiraflarının ardından neredeyse hapse düşecekken İşça ondan şikayetçi olmayarak Tapasya’yı kurtarmıştı. Tapasya ise düzeldi mi sizce….
Tapasya İşça’yı ziyarete gittiğinde odasını güllerle donatır. Ayrıca Damininin elindeki çorba kasesini de alarak İşça’ya içirir. Jogi onların bu halini görünce çok sevinir. Zavallı adam uzun zamandır gülmüyordu.
Tapasya Vansh’ın bulunduğu rehabilitasyon merkezine giderek onu ziyaret eder. Orada İşça’dan bahseder. Hain kadın düzelmek bi yana daha da hainleşmiştir. Amacı İşça ile Vansh’ı evlendirmektir. Tapasya İşça’nın iyileşmesi için çok gayretli gözükmektedir. Sürekli onun yanında vakit geçirirken babasının da gözüne girmeyi başarmıştır.
Sonunda İşça evine gelir. Evde onu büyük bir sürpriz beklemektedir. Jogi Takur sonunda kızının oyunlarına inanır ve onu affeder. Tapasya ise planının ilk aşamasını onlarla paylaşır. Tapasya her şeyi ayarlamıştır. Bir gün Vansh’ın kaldığı hastaneden doktor telefon eder. İşça telefonun ardından hastaneye gider. Aynı anda Tapasya da kaynanasını alarak Vansh’ı ziyarete gitmiştir.
Vansh İşça’yı görünce heyecalanır. Onu arkadaşım diye annesine tanıştırır. Annesi belli etmemek için İşça’yı ilk kez görüyormuş gibi yapar. Bu sırada Tapasya gizlendiği yerde onları seyretmektedir