Veer Tapasya’nın ne mal olduğunu herkese duyurduktan sonra evden ayrılmıştı. Divya olanlardan dolayı kızını suçlarken Tapasya üste çıkmaya çalışmış ve hakaretlerine devam etmişti. Daha fazla dayanamayan Divya kızını tokatlamak için elini kaldırdığında Tapasya bir adım daha öne giderek kendisini tokatlaması için annesine yalvarır. Nani araya girerek olayı sakinleştirmek istese de Tapasya coşmuştur bir kere.
Sinir krizi geçirmiş gibi yaparak masadaki yemekleri dağıtır. Kız tam bir tiyatro oyuncusu… Odasına çıkan Tapasya orda da boş durmaz içerdeki aynayı kıran Tapasya kendisne meyve suyu getiren Rohini’nin elindeki tepsiyi de ters düz eder. Nani içeri girer ve onu yatıştırmaya çalışır. Tapasya kimsenin kendisini sevmediğini söyler.(Ne yani herkesin seni sevmesini mi bekliyorsun bu yaptıklarından sonra) Nani ise ben seviyorum ya diyerek herşeyin daha güzel olacağını söyler.
Veer eve geldiğinde annesi ile karşılaşır. Annesi hanımını sorunca Veer tepki gösterir. Onun hanımı olmadığını söyler. Ancak annesi Tapasya’yı almak için Jogi’nin evine gider. Tapasya’yı alıp eve götürür. Veer bir kez daha Tapasya’yı karşısında görünce hangi yüzle buraya geldin diyerek tepki gösterir. Ayrıca onunla boşanıp İşça ile evleneceğini tekrar hatırlatır.
İşça olayların ardından Veer ile konuşup Tapasya’nın evliliğini kurtarmak için harekete geçer. Bunun için önce mesaj atmak ister. Sonra vazgeçer. Ancak sonrasında cesaretini toplayarak telefon eder ve buluşmak istediğini söyler. Veer çok heyecanlıdır. Çok sevinçlidir. İşça ile Veer’in konuşmalarına Divya da şahit olur. İçeri giren Damini kızına kiminle konuştuğunu sorar. İşça Veer ile konuştuğunu söyleyince Damini çok şaşırır. İşça Tapasya için konuşacağım deyince rahatlar.
Divya’nın bakışları arasında İşça Veer ile buluşmaya gider. Veer buluşma yerine gittiğinde eski hatıralar canlanır gözünde. İşça gelir ve Tapasya’dan bahsetmeye başlar. Veer ise ona olan sevgiinden bahseder. İşça bundan sonra birlikte olamayacaklarını söyler. Veer restini çeker ve bay bay diyerek arabasına binip uzaklaşır. Yüreği kan ağlayan İşça arkasından Veer diye çağırsa da Veer uzaklaşır oralardan.