33

19 0 0
                                    

 Fariz’e rehabilitasyon merkezinde çalışan bir kişi tarafından uyuşturucu verilmişti. Vansh Fariz ile konuşmak ister ve odasına gider. Ancak Fariz odasında yoktur. Korkuya kapılan Vansh onu aramaya başlar. Oradaki çocuklara Fariz’i sorar ancak kimse onu görmemiştir.

Tapasya Veer’i düşünürken telefon gelir. Telefonu tereddütle açan Tapasya’nın karşısındaki kişi Jogi’dir. Tapasya baba der ama Jogi telefonu karısı Divya’ya verir. Tapasya yine şikayetlerine devam eder. Yıllar önce babasının yurttayken kendisini araması ve ona cevap vermeyişi aklına gelir.

İşça’ya bir telefon gelir. Hemen rehabilitasyon merkezine gelmesi istenmektedir. İşça oraya vardığında kötü haber verilir. Fariz ölmüştür. Onun ölüsü başında gözyaşlarına boğulan İşça Vansh’ı bir çocuğa sahip çıkamadığından dolayı fırçalar. Vansh ise kendisini sorumlu tutar.

İşça kendine geldiğinde olayı araştırmaya devam eder. Vansh çok zor günler geçirir. Tapasya İşça ile ilgili hain planlarını devreye sokmak için Sid’i kullanmak için buluşur. Onun yanında çok üzülen Tapasya Sid’i etkiler ve hain planından bahseder. Sid ise Tapasya için herşeyi yapmaya hazırdır.

Veer İşça ile konuşmak için evlerine gelir. Ancak İşça evde değildir. Tapasya ile karşılaşan Veer yine ona yüz vermez. Fariz’in ölmesinden sonra kendisini sorumlu tutan Vansh krize girer. İşça haberi olur olmaz onun yanına gider. İşça geçen gün yaptığı suçlamalardan dolayı ondan özür diler. Ayrıca içmek istemediği ilacı ona verir.

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin