5

59 4 0
                                    

Nani'nin eline büyük bir fırsat geçmiştir. Veer ile Tapasya'nın evlenmesini isteyen ailede Veer İşça'yı sevmektedir. Veer ile İşça çocukların etkinliğinden dönerken araba bozulmuş, ikilimiz uzun bir süre birlikte vakit geçirmişlerdi. Ancak arka planda onları takip eden Nani eve geldiğinde feryadı figan ederek evi ayağa kaldırmıştı. Damiini duyduklarına daha fazla dayanamayarak kızını evden kovma kararı almıştı. Nani ise buna engel olmuştu....

Nani bu olaya engel olmasındaki sebeb ise sonradan ortaya çıkacaktır. Evde hararetli tartışmalar devam ederken kapı çalınır. Damini kapıyı açtığında ise Puşkar ve eşini görür. Damini ve Divya şok olurlar. Öyle ya bu adam durup dururken neden çıkıp gelmiştir. Nani İşça'dan tamamen kurtulmak için onu evlendirmeyi düşünmekte ve Puşkar'ı da bunun için kendisi çağırmıştır.

İşça ve annesi için zor günler yeniden gelmiştir. Nani niyetini belli etmiş ve görücüler de gelmiştir. Veer ise İşça'dan bir haber alamadığı için onu telefonla arar, ancak cevap yoktur. Sonunda Veer de Nani'den acı haberi alır. Veer ve İşça perişandırlar. Bizim zıpır kızımız Tapasya ise erkek arkadaşı Sit ile vakit geçirmeye devam etmektedirler. Sit elindeki çiçeği sürpriz yaparak ona verirken onu çok sevdiğini söyler.

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin