69

13 0 0
                                    

son bölümünde Vansh İşça’ya büyük bir sürpriz yapacağını söyleyerek onu balkona kadar çıkarmıştı. Amacı onu itekleyerek öldürmektir. Ona çok iyi davranarak kalbini kazanmayı başaran Vansh içinden geçirdiği nefretle son görevini yapmak üzeredir. Balkonun ucuna kadar gelen İşça’yı itekleyerek onu ölüme atar. İşça’nın cansız bedeni yerde yatarken Vansh üzülmüş müdür ? Hayır tabi ki… Vansh vazifesini yapmanın mutluluğu içindedir.

Özeti okuyanların yüreği ağızlarına gelmiştir sanırım. Ancak bir kısım izleyici de iyi ki öldü kızcağız, bu dünyada çok çekti garibim demiştir. Bir kısmı da oh olsun insan bu kadar saf olmaz ki… diyordur eminim. Ancak İşça ölmemiştir. Vansh o olayı hayalen gerçekleştirmiştir. Onun halüsinasyonunu İşça sonlandırır. İşça çok mutludur. Vansh onu tek başına değil de Veer ile ikisine de acı çektirerek öldürmek ister. İşça için sayılı günler…. Tapasya Veer ile birlikteyken bir mesaj alır. Gelen mesaj belalısı Sid’dendir. Atalar boşa dememiş dinsizin hakkından imansız gelir diye. Sid yazdığı mesajda belirtilen adrese gelmesini ister. Tapasya da anneme gidiyorum diye evden ayrılır.


İşça ile Vansh arasında mıtlu dakikaların yaşandığı anda Damini kızını arar. Jogi ile Divya’nın arasının iyi olmadığını ve yardıma ihtiyacı olduğunu söyler. İşça arayı yeni düzelttim zaten diyerek gitmeyi reddeder. Ancak Vansh telefonu alır ve kızınız gelebilir diye Damini’yi ve İşça’yı rahatlatır. İşça evden ayrılırken Vansh onu takibe koyulur. Bir ara trafikte izini kaybeder. Ancak sonra yeniden bulur.

Veer zavallısı da İşça’yı merak ediyor. Hasta abisinin her an bir şey yapmasından korkarak. İşça durumun iyi olduğunu ve Vansh’ın düzelmeye başladığını söylüyor. Bir daha da kendisini aramamasını istiyor. Veer kahroluyor tabi. Tapasya belirtilen adrese gelmiştir. Ancak bir sürpriz daha vardır. Vansh İşça’yı takip ediyom derken Tapasya’nın peşine gelmiştir.

Sid ve Tapasya buluştuklarında Sid tüm pisliklerini anlatacam. Seni pişman edecem diye çıkışır. Tapasya da bütün pisliklerini inkar eder. Veer ile nasıl hile ile evlendiğinden İşça ile Vansh’ı nasıl tuzağa düşürdüğünden, İşça’yı nasıl öldürtmeye çalıştığından… Yani her şeyi anlatır. Vansh olanları duymuştur. Vansh İşça’ya çektirdiklerinden dolayı pişmandır. Önce kardeşini arar ve ona bulunduğu yere acilen gel diye mesaj çeker. Sonra da İşça’yı arar ve ondan herşey için af diler. İşça şaşkındır. Nerde olduğunu sorar. İşça da olay yerine doğru gider.


Tapasya ile Sid konuşurken Vansh ortaya çıkar. Sid kaçmayı başarırken Tapasya’nın kafasına silahını dayar Vansh. Onu öldüreceğini söyler. Tapasya öleceğini bilse de hainliğine devam eder. Onun onurunu kıracak cümleler söyler. Onu kardeşinin hanımına göz dikmekle suçlar. Vansh bu cümlelerin ardından silahı kendi kafasına dayar ve intihar eder. Tapasya ise karşısında şoktadır. Kendine geldiğinde hızla uzaklaşır oradan.

Veer belirtilen yere  geldiğinde Vansh’ı kanlar içinde yerde görüyor. Bir kardeş için an acı şey. Ona seni bu hale kim getirdi diye soruyor. Vansh ölümle pençeleşirken İşça’da gelir. İşça zavallının yüzü hiç gülmedi. Vansh son bir defa daha İşça’ya bakar ve hayata gözlerini yumar. İşça bağırır. Sinir krizleri geçirir. Tapasya kanlar içinde eve geldiğinde kimseye görünmeden odasına çıkar. Odasının pencerelerini kapatırken yüzünün kanlar içinde olduğunu farkeder.

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin