57

11 1 0
                                    

. Hain Tapasya tuzaklarına bir yenisini daha ekleyerek Vansh’ın okula ziyarete gitmesini sağlar.  Vansh, Veer, İşça ve Tapasya İşça’nın daha önce çalıştığı okulu ziyarete giderler. Okul yolunda Veer İşça ile okulda geçirdikleri zamanları hatırlar. Çocuklar İşça’yı görünce hemen etrafında toplanırlar. Ancak bazı çocuklar Veer’e tanıdıkları için onun yanına giderek konuşmaya başlarlar. Konuşulanlar Vansh’ın hiç hoşuna gitmemiştir.

Eve döndüklerinde Jogi ailesi ile birlikte otururlar ve sohbet ederler. Bir süre sonra Vansh İşça’yı bir kenara alarak onu öpmeye çalışır. İşça utanır ve ona engel olmaya çalışır. Veer gördüğü manzara karşısında üzülür. Onların bu hali aile bireylerini sevindirir. Gece olduğunda Vansh İşça’yı düşünmeye başlar ve dayanamayarak onu arar. Gecenin bir yarısında gelen telefonu Damini açar. Damini çok korkmuştur. Vansh ondan özür diler ve İşça ile konuşmak istediğini söyler. Daha sonar ikili uzun süre konuşurlar.

Vansh ertesi sabah Veer’in odasına gider. Veer banyoda hazırlık yaparken VANSH’ın dikkatini sehpanın üzerindeki dosya çeker. Dosya Damini adına yapılacak olan arsa ile ilgilidir. Veer İşça için yapılacak olan bu okulun arsasını almıştır. Vansh onu beklemeden dışarı çıkar. Doğru okulun yolunu tutar.

Okulda çocuklara bazı sorular sorarak Veer ile İşça arasındaki şeyleri öğrenmeye çalışır. Ancak duydukları onu daha fazla ümitsizliğe sevkeder. Okuldan uzaklaşan Vansh bilinmeyen bir yere doğru hareket eder. Sonrasında onu merak edip aramaya başlarlar. Ancak hiçbir yerde bulamazlar. İşça onun nereye gittiğini biliyorum diyerek Tapasya ve Veer ile birlikte ormanlık bir alana giderler. 

Onu bulmak için ayrılırlar. İşça atlamak üzere olan Vansh’ın yanına gelir ve onu ikna etmeye çalışır. Vansh’ın ikna olmaya niyeti yoktur. İşça sen olmazsan benim de yaşamaya hakkım yok diyerek kendisi de atlamak için hamle yapar. Vansh ise bu olaydan sonra ikna olmuştur. Onu sevgiyle kucaklar. İkilimiz elele Veer ve Tapasya’nın yanına giderler.

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin