68

13 0 0
                                    


Tapasya yine babasının evine gitmiştir. Kadın hiç durmadan babasının evinde. Kimse de demiyor ki kızım neden hep buradasın diye. Tapasya Masum’u görünce bu kızın kim olduğunu soruyor. Tabi suç ortağı Nani durumu izah ediyor. Tapasya Masum’u evden atacağını söyler ve annesinin yanına çıkar. Annesi çok üzgün bir vaziyettedir. Tapasya annesine Masum hakkında neden bilgi verilmediğini soruyor. Tapasya duygularını belli etmemeye çalışır. Tapasya annesine sarılarak onu teselli etmeye çalışır.


Veer Tapasya’yı merak eder ve telefon açar. Tapasya kapının önünde olduğunu söyler. Veer telefonu kapattıktan sonra  yağmurlu bir gecede evine dönen Tapasya karşısında Sid’i görünce şaşırıyor. Bu sırada Veer de kapıyı açar. Tapasya şaşkın bir vaziyette Sid’e bakar. Sid ortadan kaybolmuştur. Veer eve dönen Tapasya ile konuşur. Tapasya anne ve babası arasında bazı sorunlar olduğunu söyler. Veer herşeyin düzeleceğini söyler. Tapasya ona sarılırken Veer’in elleri sarılmaya gitmez bir türlü.

İşça büyük bir zevkle akşam yemeği hazırlarken Vansh’ın gelmemesi üzerine onu telefonla arar. Vansh ise telefona cevap vermez. Vansh Veer ile İşça arasında yaşananları düşünmektedir. Vansh’ın arabası bozulup bir yerde duruyor. Arabasıyla uğraşırken Veer de orada bir dükkandadır. Arabasının tamiri için bir kaç yere giden Vansh Veer’in telefonla Tapasya ile konuştuğuna şahiy olur. Vansh şoktadır. Veer’in gittiğini düşünürken onu bu şehirde görmek şüphelerini iyice artırır.

Sid Veer’in gitmesinden sonra Tapasya’nın evine gizlice girer. Tapasya Sid’i karşısında görünce korkar. Sid İşça’yı öldürmek istediğini Veer ile paylaşacağını söyler. Tapasya ne yapacağını bilemez. Ona para teklif etse de Sid bu sefer hayır diye cevaplar. Veer de kapının önündedir. Kapıyı çalar ancak Sid’in gitmeye niyeti yoktur. Tapasya ona yalvarır gitmesi için. Sid ise rahat hareketleri ile Tapasya’yı tedirgin etmeye devam eder. Veer kapı açılmayınca kapıyı kendisi açar. Ancak Sid oradan uzaklaşmıştır.

Vansh da evine gelmiştir. Aklında Veer’i gördüğü sahne gelmektedir. Eve geldiğinde yemek masasının başında İşça’yı uyurken bulur. İşça uyandığında Vansh’ı görür ve nerede kaldığını sorar. Vansh arabasının bozulduğunu söyler. İşça yemek yemesini ister. Ancak Vansh aç olmadığını söyler. Bu arada Veer ile İşça bir arada yemek yerken Vansh onları görüyor. İşler kızışacak…..


İşça eve döndüğünde Vansh tarafından yapılan bir sürprizle karşılaşır. Vansh’ın amacı İşça’ya kötülük yapmaktır. Onu balkonun ucuna getirir

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin