Veer yurt dışına çıkma kararı almıştı. Onun bu kararı herkesi şaşkına çevirmiş özellikle annesi buna çok üzülmüştü. Veer kardeşi için böyle bir fedakarlık yapması gerektiğini Tapasya ile de paylaşır. Tapasya başta razı olmasa da Veer karısı olarak Tapasya’yı gördüğünü söyleyip alnına sindor sürünce kararı değişir.
Zavallı İşça ise kendisi yüzünden böyle bir karar alan Veer ile konuşur. Herşeyin sorumlusu benim. Başımıza ne geldiyse benim yüzümden geldi diye ağlamaya başlar. Veer ise İşça’nın çok temiz bir kalbinin olduğunu Vash’ın bunu anlayacağını söyleyerek ona teselli verir. Bu sözlerin ardından Veer oradan ayrılır.
Bu arada Tapasya dışarda dolaştığı sırada bir kişinin onu takip ettiğini düşünüp korkar. Jogi Takur ve Divya’nın evlilik yıldönümleri için Tapasya evlerine gider. Onlara Veer ile Amerika’ya gideceklerini söyler. Jogi bunun sebebini sorar. Tapasya ise İşleri toparlamak için böyle bir karar aldıklarını söyler. Ayrıca onlara bir parti verceklerini söyler.
Vansh İşça’nın eşyalarını toparlarken hakaretlerine devam ediyor. Ona eziyet ederken onun isterse Veer ile Amerika’ya gidebileceğini söylüyor. İşça garibim ne yapacak şimdi. Bu sırada anneleri içeri girerek Jogi’nin evinde bir kutlama yapılacağını söyler. Vansh gidemeyeceğini söylerken İşça isterse gidebilir diye söyler. Mai İşça’nın kendilerini yalnız bırakmasını ister.
Mai bu davete gideceğini ve dosta düşmana laf söyletemeyeceğini söyleyerek onu azarlar. Vansh fikrini değiştirerek gitme kararı alır. Partiye katılan Vansh dans sırasında İşça’ya adeta zulmeder. Kızın ellerini sıkarak canını acıtır.
Gizemli kişide oradadır. Veer ile Tapasya dans ettikten sonra gizemli kişi de dans için Veer’den izin alır ve Tapasya ile dans eder. Sonra onu bahçeye kadar götürür ve maskesini çıkarır. Aaa Sid değil mi o . Sid Tapasya’yı tehtid edip ortadan kaybolur.