32

20 0 0
                                    

 bir adam Fariz’e uyuşturucu vermek istiyordur. Adam kedinin fare ile oynadığı gibi oynamaktadır Farez ile. Bu durumu gören Vansh müdahale eder ve adamı bir güzel döver.  Adam ordan kaçarken Vansh Farez’i sakinleştirmeye çalışır. Bu sırada İşça da Vansh ile Farez’i görür ve Vansh’ın zarar verdiğini düşünerek ona kızar. Ancak gerçeğin başka olduğunu öğrenince çok mahcup olur.

Özür dilemek  için Vans’ın yanına gider. Vansh oturuyordur. İşça yanına geldiğinde ayağa kalkar ve cebinden bir saat çıkarır. Saat İşça’nın düşürdüğü saatidir. İşça ondan özür diler. Vansh özre gerek olmadığını ve bunların normal olduğunu söyler. İşça ayrılırken onu durudurur ve çok iyi birisi olduğunu söyler. Vansh İşça’ya aşık olmaya başlıyor.

İşça doktorun yanına gittiğinde Veer de kardeşini görmek için odasındadır. Onu odasından bulamayınca bahçeye çıkar. Aynı dakikalarda İşça Farez’in durumunu öğrenmektedir. Ayrıca İşça Vansh’ın kim olduğunu öğrenmeye çalışır doktordan. İşça eve giderken Veer de kardeşinin yanına doğru gitmektedir. Karşılaşmalarına ramak kala bir hemşire denk gelir ve İşça ile konuşarak çıkmasını sağlar. Vansh kardeşine İşça’dan bahseder. Tabi ismini bilmediği için bir kızdan hoşlandığını söylerken Veer de çok memnun olur bu durumdan.

Tapasya ile görüşmeye devam ediyorlar. Sid ona bir araba hediye eder. Tapasya yeni oyuncağını biner ve son sürat giderken Sid onunla her şeye gidebileceğini söyler. Tapasya sonunda bir uçurumun kenarında durduğunda Sid ucunda ölüm bile olsa yanında olacağını söyler. Tapasya hain planları için Sid’i kullanabileceğini düşünerek mutlu olur.

Bu arada Vansh ile İşça arasındaki yakınlaşma devam ediyor. Vansh nasıl uyuşturucu bağımlısı olduğunu hastalara anlatırken İşça da onları izler. Fariz yaptığı uçurtmaları Vansh’a gösterir uçurtmadaki resim Vansh’ı çok mutlu eder. İşça eve geldiğinde Tapasya’nın üzgün halini görür. Onunla konuşmak için içeri girdiğinde Tapasya’nın hışmına uğrar. Tapsya kızcağızı iyice hırpalar. Hatta kolundan tutarak ona a verir. İşça akıllanmayacak….

İşça odasına gittiğinde telefonu Tapasya’nın yanında unutur. Veer ısrarla İşça’yı aramaktadır. Tabi Tapasya bunu fark eder. Tapasya daha fazla sinirlenir. Fariz ise kötü niyeyli bir çalışan tarafından yeniden uyuşturucu almıştır

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin