8

32 0 0
                                    

İşça Nani'nin planları neticesinde köşeye sıkışmış ve görücülerin gelmesini istemişti. Gelen görücüler yüzükleri takmak üzereylerken Jogi eve gelmiş ve yüzükler takılamadan olay kapanmıştı. Bu olayın ardından Jogi kızı Tapasya ile bir görüşme yapmış ve Tapasya'nın Veer'den hoşlanıp hoşlanmadığını öğrenmiştir. Aynı şekilde Veer ile de görüşen Jogi İşça ile Veer'in birbirlerini sevdiklerini anlamıştır.

Ertesi gün görücüler İşça için yeniden gelirler. Ancak devreye yine Jogi girer ve onlara bu evliliğin olmayacağını söyleyerek özür diler ve İşça ile bir kişinin evlenebileceğini onunda Veer olduğunu söylerken Veer kapıdan içeri girer. Başta Nani olmak üzere herkes şoktadır. İşça ağlayarak odasına giderken Jogi onun peşinden gider ve Tapasya'dan herşeyi öğrendiğini ve Veer ile mutlu olması için elinden geleni yapacağını söyler.

Odaya gelen Tapasya da önce şaka yapar ve sevdiği kişiyi almakla suçlar İşça'yı ancak daha sonra Tapasya İşça'ya mutluluklar diler. Damini'nin sevinci görmeye değer. Aşağıda ise görücüler onurlarının kırıldığını düşünerek Nani ve Puşkar'a bağırıp çağırmaktadırlar. Adam Nani'nin söz verdiğini söylerken Nani yerin dibine girer. Jogi kendi elleriyle İşça ile Veer'i buluşturur. Veer durumu ailesi ile paylaşır.

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin