29

21 1 0
                                    

Tapasya bir türlü kendini kabul ettirememektedir. Veer’in annesi dışında kimse onu kabullenmiyor. Son olaylarda biraz yakınlaşma olsa da Veer İşça’dan başka kimseyi düşünmemektedir. Tapasya ne zaman sıkılsa akıl hocası Nani şeytanını arayıp akıl almaktadır.

Tapasya bu durumlardan ona bahsettiğinde Nani ilgi çekmek için ne gerekiyorsa yapmalısın diye akıl verir. Tapasya Veer evden ayrılırken ayağını burkma numarası yapar. Veer hemen döner. Onun ilgisini çekmeyi başarmıştır. Ancak cadı Chanda bir şeyler sezinlemiştir.

Tapasya bunu fırsat bilerek Veer’e daha da yaklaşır. Hatta yağmurlu havada dışarı çıkıp içeri girmek istemez. Onu Veer kucağında taşır. Sonra Veer’i baştan çıkarmak için elinden geleni yapar. Veer biraz beklemesini söyler ve ayrılır. Tapasya amacına ulaştığını düşünürken Veer bir kova suyu üzerinden boşaltır. Bir anda neye uğradığını anlayamayan Tapasya çok sinirlenir. Sonrasında İşça’yı nasıl kandırdığını anlatır. Bu sefer de Veer çok kötü olur.

Bütün bunlar yaşanırken Chanda olanları duyar. Sonra ise Tapasya’nın yanına uğrayarak bu işten birşey elde edebili miyim diye Tapasya’ya yavaş yavaş şantaj yapar. Nani Jogi ve Divya’nın çıkmasını Tapasya’ya haber verir. Tapasya hemen eve gelir. Karşısında İşça vardır. 

Kördüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin