Düğün için her şey hazırdır. Veer kardeşinin de düğün için hazırlandığını görünce çok sevinir. Onunla kucaklaşır ancak Vansh o sırada tekrar rahatsızlanarak yatağa düşer. Veer ve ailesi büyük bir kalabalıkla Jogi Takur’un evinin yolunu tutarlar. Adeta görsel bir şenlik vardır. Bu arada Jogi’nin evinde de mutlu bir bekleyiş vardır.Sonunda heyet eve gelir. Onları aile büyükleri karşılar. Tapasya ise Veer’i karşılayanlar arasındadır ve yanından hiç ayrılmaz. Fotoğraf çekilirken iyice yakınlaşır. Tabi Veer bu durumdan rahatsız olur ancak gözü İşça’dadır. Tapasya Veer’i alıp yukarı çıkarır. İşça’nın beklediğini söyleyerek onu kendi odasına götürür. Veer içeri girdiğinde gelin gibi süslenmiş odayı görünce gerçekten İşça ile buluşacağını zanneder. Ancak Tapasya kapıyı üzerlerine kitler.
Veer ne olduğunu anlayamadan Tapasya aşkını itiraf etmeye başlar. İşça’nın fakir birisi olduğunu ancak kendisinin Jogi Takur’un kızı olduğunu söyler. O kadar ileri gider ki Veer’e sarılır. Veer kendine gelip onu itekler. Tapasya deli gibi ona yaklaşmaya devam eder. Ancak Veer onu sevmediğini İşça’yı sevdiğini söyler ve dışarı çıkmaya çalışır. Tapasya onun ayaklarına sarılır Veer ise aldırmadan onu sürüyerek dışarı çıkmayı başarır.
İşça ise Tapasya’nın gelmesini beklemektedir. Herkes İşça’nın nerde olduğunu merak ederken Tapasya bileklerini keserek intihar eder. Nani ve Puşkar olaya şahit olduklarında Nani hemen İşça’nın yanına gidip yardım ister. Damini ve İşça geldiklerinde Tapasya yerde yatmaktadır. Elleri kan içindedir. Nani onun başına gelenlerin İşça’nın suçu olduğunu söyler.
Bir müddet sonra Tapasya ayaklanır. Ayağa kalktığında İşça’yı suçlamaya başlar. Zavallı İşça sonunda dayanamaz ve Veer’in Tapasya ile evleneceğini söyler…