Vansh her şeyi bir kenara bırakmaya karar vererek İşça’dan özür dilemiş ve dört kişilik balayı bileti almıştır. Şimdi balayı için hazırlıklar sürmektedir. Vansh özellikle Veer’in de balayına gelmesini istemektedir. Ancak amacının ne olduğunu kimse anlamış değil.
Hazırlıklar sürerken Tapasya yine şeytani fikirler üretmeye devam etmektedir. Tapasya Vansh’ın etrafında gezer. Vansh ise İşça ile yakınlaşmayı sürdürür. Tapasya onların bu yakınlaşmasını kıskanır yine Vansh’ın aklını karıştırmaya devam eder. Neyse birlikte tatil için gidecekleri otele gelirler.
Vansh İşça ile çok güzel anlar yaşarken Veer kahrolmaktadır. Tapasya onun bu halinden yararlanmaya çalışsa da Veer eski Veer değildir. Vansh bir gece İşça’yı da alıp bir yere gider. Arabayla bir yere kadar gelir ve sonra İşça’nın gözlerini bağlar. İşça’ya büyük sürprize hazır olmasını ister.
Sonra ormanın içinde bir eve getirir. Ev daha önceden hazırlanmıştır. Vansh bir ara kaybolur. İşça korkmaya başlar. Vansh dışardadır. Gitarı ile romantik parçalar çalar. Sonra Vansh yavaş yavaş İşça’ya yaklaşmaya başlar. İşça uatana sıkıla ondan uzaklaşır. Her defasında bu şekilde olur. Sonra Vansk getirdiği içkiyi ikram eder. İşça içince kendinden geçer. İşça sızınca Vansh onu yatağına götürür. Vansh şimdi intikam aldığını düşünür ve aklına İşça ile Veer’in yakınlaştığı anlar gelir.
Kızcağızı oracıkta bırakıp otele geri döner. Sonra Veer’in yanına gelerek İşça’nın kayıp olduğunu söyler. Birlikte İşça’yı ararken Vansh onları terkettiği yere götürür. Veer ile Tapasya orada İşça’yı ararken Vansh onları takip eder. Sonunda Veer İşça’yı bulur. Tapasya da Vansh’ın yanına gider ve İşça’nın bulunduğunu söyler. Ancak Vansh Tapasyayı da alarak Veer ile İşça’yı orada bırakır. Veer ise dışarda onları aramaktadır ve yağmur yağmaktadır.
Veer uzun süre onları arar ancak bulamayınca tekrar İşça’nın olduğu eve geri döner.Bu sırada evin önünde bir şişe uyku hapı görüyor. Vansh büyük bir oyun oynamaktadır.