Masum gizemini korumaya devam ediyor. Masum kim, nereden geldi, ailenin sırlarını nereden öğrendi, yoksa gerçekten Jogi Takur’un kızı mı ? Bütün bunlar cevap bekleyen konular. Nani sandalyesinde dış dünya ile bağlantısını kesmiş düşünürken Puşkar gelir ve ona Masum’a para verip göndermeyi teklif eder. Ancak Nani bu kızın kimler tarafından yönlendirildiğini öğrenmek istiyor.
Jogi ile Divya arasında soğuk rüzgarlar esmeye devam ediyor. Divya Jogi’nin kız arkadaşı ve Masum’ dan hiç bahsetmediğini ve bu yüzden kendisine güvenmediğini söylüyor. Jogi kendinden emindir ve her şeyi zamanla öğreneceklerini söyler.
Vansh artık elden çıkmış durumda zavallı adam hayaller aleminde halisünasyon görmeye başlıyor. İşça’ya hiç güvenmiyor. İşça takılarını çıkarırken Vansh gelip onu izler. Ancak hayalen Veer ile İşça’yı sarmaş dolaş görüyor. Bunu gerçekmiş gibi algılıyor. Dünyaya geri geldiğinde ise İşça’ya olmadık laflar ediyor. Onu uyutacağını söyler ve sırtını pışpışlamaya başlar. Ancak bunu yaparken İşça da incinmektedir.
Gece İşça bir ara uyandığında Vansh’ın olmadığını görüyor. Onu aramaya çıktığında sallanan sandalyede oturan Vansh’ı görünce korkmaya başlar. Ancak kötü Vansh gitmiş yerine iyi Vansh gelmiştir. İşça’nın kucağına başını koyup eski günlerin gelmesini dilemektedir. Ertesi gün bambaşka bir Vansh gelir. Vansh evde kalarak İşça için sürpriz bir yemek yapacaktır. İşça da alışveriş yapacaktır. Vansh büyük bir iştahla yemekleri yapar ancak İşça çok geç kalmıştır. Vansh onu beklerken sinirlenir. Sonunda İşça gelir.
Vansh İşça’nın elindekileri yere döker ve yeniden alışveriş merkezine birlikte giderler. Vansh deli gibi alışveriş yapmaktadır. İşça ise çok acı çekmektedir. Alışverişi tamamlayarak eve dönerler. Vansh neden geç geldiğini sorar. İşça bayan Şarla’yı gördüğünü bu yüzden geciktiğini söyler. Ancak Vansh delirmiş gibi masadaki yemekleri dağıtır. İşça duyduğu laflar üzerine daha fazla dayanamayarak evi terkeder.
Jogi’nin evine geldiğinde bozuntuya vermeden sizleri ziyarete geldim diyor. Bu duruma en çok Jogi Takur sevinmiştir. Çünkü Jogi kendisini yalnız hissetmekte. Veer ile Tapasya da evde bir parti düzenliyor. Veer burada psikiyatris bir arkadaşıyla karşılaşır ve Vansh hakkında konuşur. Daha sonra da telefonda bu durumu konuşmayı sürdürür. Tapasya ise bu durumdan hiçte memnun değil