Jogi, Divya ve Damini kafa dinlemek için tatile çıkarlar. Bunu fırsat bilen Tapasya da eve yerleşir. İşça da hem Nani hem de Tapasya’nın günah keçisi olur adeta. Zavallı kızı baskı alrına alan şer şebekesi ona hayatı zindan ederler.
İşça bir yandan da Fariz ile ilgilenmektedir. Onunla vakit geçirmek için hergün rehabilitasyon merkezine gider. Vansh da ona yaklaşmak ve onu daha yakından tanımak için mücadele verir. Ancak İşça’nın umurunda bile değildir. Tapasya bir güzellik merkezine gittiğinde Sid ile karşılaşır. Onun ilgisinden gayet memnundur. Daha sonra gerçekleştireceği pislikler için onu kullanmayı düşünmektedir.
Veer’in annesi Tapasya’yı getirmeye gideceğini söyler. Veer itiraz etse de onu razı eder. Eline bir kolye alarak Jogi’nin evine gelir. Veer de arkasından gelecektir. Kolye Tapasya’ya takılırken İşça’yı aşağılamak için Nani ondan çay ister. Çaylar geldiğinde Veer de gelmiştir. İşça’yı daha fazla ezmek için Puşkar elindeki çayı bilerek yere döker. İşça’dan yeri temizlemesi istenir. İşça yeri temizlerken Veer olanlara şahit olur.
Veer olanları sadece izler ve yorum yapmadan oturur. Nani kıs kıs gülerken Veer bir dosya uzatır. Herkes içini merak eder. Veer boşanma evrakları olduğunu söyleyince başta İşça olmak üzere herkes şoka girer. İşça yavaş yavaş Veer’in yanına gelir ve ona bir tokat patlatır. Tapasya ile evli olduğunu ve bu şekilde konuşmasının yanlış olduğunu söyler.
İşça yine Tapasya için kendini feda etmiştir. Olayın ardından Nani gerdanlığı Veer’in annesine verip onları uğurlar. İşça ertesi gün Fariz’in yanına gider. Bir adam Fariz’e uyuşturucu verirken Vansh onları görür ve adamı tokatlar. O sırada İşça’da gelir ve Vansh’ın Fariz’e zarar verdiğini düşünür. Vansh’a kızar, bağırıp çağırır.Ancak gerçeği Fariz anlatınca çok mahcup olur.