Tapasya Jogi’nin yokluğunda evlerine gelmişti. Tapasya İşça’yı adeta laflarıyla döver. Bazı zamanlarda daha da ileri giderek ağzını, yüzünü eliyle hırpalar. Ancak İşça ne gariptir ki hiç bir müdahalede bulunmaz ve Tapasya için yaptıklarından bahseder. Sanki karşısında akıllı biri varmış gibi.
Tapasya arabasıyla evden ayrıldığında bir motorun onu takip ettiğini farkeder. Korkmaya başlar. Motor arabanın önüne durarak Tapasya’yı iyice korkutur. Tapasya korku ile beklerken karşısında Sid’i görür. Tapasya evlendiğini söyler. Ancak Sid vazgeçecek gibi değildir.
Sid sonrasında uzun uzun onunla konuşur, hatta akşamın karanlığına kadar birlikte olurlar. Tapasya eve döndüğünde de Sid ona sürekli mesaj yollar. Tapasya başta tedirgin olsa da bu ilgiden hoşlanmıştır. Sid’in bu bağlılığından yararlanmak için şimdiden planlar yapmaktadır.
Vansh rehabilitasyon merkezinde sıkılmaktadır. Veer ziyarete geldiğinde bu durumdan bahseder ancak Veer sabırlı olmasını ister. Vansh sinirlense de dayanmaya karar verir. Bu arada Sid eve çiçek bahçesi kadar çiçek gönderir. Çiçekleri gören Tapasya çok sevinir. Sid aynı anda telefon açar ve Tapasya’nın memnuniyetini öğrenir.
İşça öğrencisi Fariz’i Jogi’den aldığı destekle rehabilitasyon merkezine götürür. Fariz içeri girmek istemeyince görevliler onu zorla götürürler. İşça’nın sarisi bu arada girişte oturan Vansh’ın başına sürtünür. Vansh değişik duygulara kapılır. Biraz sonra da ikilimiz muhabbet ederler. Vansh İşça’dan etkilenmiştir.