Vansh sevgisini ispat etmek için ateşte yürümüş ve ayaklarını fena halde yakmıştı. Vansh bu sefer Veer, Tapasya ve İşça ile birlikte terkedilmiş bir binaya gider. Bina ürkütücü bir durumdadır. Tapasya buraya geldiğine sevinmez.
Vansh içeri gireceklerini söyleyince Tapasya yine bilindik numarasını devreye sokar. Ayağını burkma numarası ile herkesi başına toplar ve yürüyemeyeceğini söyler. Vansh İşça ile birlikte içeri gireceklerini Veer’in de Tapasya’nın yanında kalmasını ister. Bizim saf İşça hemen Tapu’nun yanına giderek müdahalede bulunur.
Ancak Veer o kadar saf değildir. Tapasya’nın numara yaptığını yüzüne karşı söyler. Bu arada İşça ve Vansh içerde dolaşmaya başlamışlardır. İçerideki durum İşça’yı korkutur. Bir yere geldiklerinde İşça’nın gördüğü resim Vansh’ın çizdiği resimle aynıdır. Vansh İşça’ya Kesar’ın hikayesini anlatır. Efsaneye göre Kesar kendisini öldürüyordur. Vansh neden diye İşça’yı sorgularken İşça iyice korkar.
Yine efsaneye göre Kim Kesar diye bağırır da sesi yankılanırsa aşkı samimidir. Vansh Kesar diye bağırınca sesi bir kaç kez yankılanır. Sıra İşça’ya geldiğinde İşça korkuyla oradan uzaklaşır. İşça içerde deli gibi dolaşmaktadır. Korkuyla bağırırken Veer de onu aramaya başlar. Vansh da onu aramaktadır.
İşça bir merdivenin başında düşmek üzereyken Veer onu yakalar. İşça korkuyla karışık ona sarılırken Veer karşılık vermez. O sırada Vansh da gelir ve bu manzarayı görür. Vansh koşarak Veer’e sarılan İşça’yı alıp kendisi sarılır. Gece uyuyamayan İşça annesi ile konuşarak bütün gerçekleri Vansh’a anlatma kararı alır. İşça bir mektup yazarak gerçekleri anlatır.
Ertesi gün hediyeler getiren Bundela ailesinden Kaka’ya mektubu veren İşça’yı Tapasya görüyor. Mektupta neler yazdığını Tapasya’ya anlatan İşça dünyanın en saf kadını seçiliyor. Ya nasıl bir senaryo bazen kızıyorum… Neyse mektubun başına neler geliyor neler.